محدودیت های کرونایی تا سال آینده با آلمانی ها همراه خواهد بود

به گزارش خیمه نیوز، رئیس انستیتو مالی مهم در آلمان در مصاحبه ای از نگرانی درباره عواقب گسترده شیوع کرونا خبر داده است.

محدودیت های کرونایی تا سال آینده با آلمانی ها همراه خواهد بود

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آرمین لاشت، نخست وزیر ایالت نوردراین وستفالن آلمان و از نامزدهای ریاست حزب دموکرات مسیحی و صدراعظمی آینده آلمان در تبادل نظر با هفته نامه اشپیگل اعلام نمود که آلمان در بحران کرونا همچنان با یک مرحله طولانی انصراف از بعضی اقدامات روبه رو خواهد بود. به گفته وی همچنان محدودیت هایی مطمئناً تا سرانجام امسال میلادی و احتمالاً فراتر از آن وجود خواهد داشت.

تا مدتها نمی توان به زندگی معمول بازگشت

این مقام آلمانی در بخش دیگری از این تبادل نظر توضیح داد: مطمئناً ما مدت طولانی نمی توانیم به زندگی سابق خود بازگردیم. فاصله گذاری و حفاظت در برابر این ویروس همچنان جزو قواعد و معیارهای زندگی روزمره ما باقی خواهد ماند.

آلمان به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. البته نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که ترس از ابتلا به ویروس کرونا بین شهروندان آلمانی به شدت کاهش پیدا نموده است و به خصوص جوانان عواقب این ویروس برای سلامتی خود را دیگر خیلی عظیم تصور نمی نمایند.

جدیدترین آمار مبتلایان و مرگ کرونایی در آلمان

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در آلمان 138456 نفر به کرونا مبتلا شده و 4193 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

هشدار آلمان درباره بازگشت ملی گرایی به اروپا

دولت آلمان هم درباره بازگشت ملی گرایی در دوران بحران کرونا در اروپا هشدار داده و استفان زایبرت، سخنگوی دولت آلمان در این باره گفته است: من فکر می کنم این مسئله همواره ضروری است و این امر به خصوص در دوران بحران کرونا ضرورت دارد که به شهروندان نشان دهیم یک اقدام چندجانبه، مشترک و مبتنی بر همبستگی در اروپا بهتر از بازگشت به ملی گرایی است.

استفاده از ماسک در ایالت زاکسن آلمان اجباری می گردد

بر اساس خبرهای منتشرشده ایالت زاکسن آلمان به عنوان اولین ایالت این کشور استفاده از ماسک در حمل ونقل عمومی و خرده فروشی های محلی را اجباری نموده است، این قاعده از روز دوشنبه باید در این ایالت آلمان اجرایی گردد. نخست وزیر این ایالت آلمان پوشش دهان و بینی با شال و دستمال را هم مناسب دانسته است.

چگونه کرونا خواب را بر مقام اقتصادی آلمان حرام نموده است

شیوع کرونا در آلمان شرایط اقتصادی این کشور را هم به شدت تحت تأثیر قرار داده است. کلمنت فوئست، رئیس انستیتو اقتصادی ایفوی آلمان اعلام نموده که بحران کرونا خواب شب را از وی ربوده است. وی در تبادل نظریی با نشریه فوکوس آلمان اظهار داشته است: این بحران همه آنچه را من تابه حال تجربه نموده ام تحت الشعاع قرار داده است. من اغلب تا ساعت 5 صبح بیدارم و این بحران خواب را از من ربوده است.

وی بحران اقتصادی حاصل از کرونا را متفاوت با بحران اقتصادی سال 2008 و 2009 دانسته گفت: در بحران اقتصادی سال 2009 بانک های مرکزی با چاپ پول می توانستند اوضاع را آرام نمایند. اما این بحران را تنها با پول نمی توان نابود کرد و تنها با دانش مثلاً فراوری واکسن می توان بر آن غلبه کرد.

وی اضافه نمود: ما احتمالاً تا بهار آینده با این بیماری درگیر خواهیم بود و امیدوارم که واکسنی برای آن فراوری گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 253

به "محدودیت های کرونایی تا سال آینده با آلمانی ها همراه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی تا سال آینده با آلمانی ها همراه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید