کرونا در دنیا؛ کورسوی امید در اروپا و هفته سخت آمریکا

به گزارش خیمه نیوز، کشورهای اروپایی امیدوار هستند که کاهش آمار روزانه مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در این قاره طی روزهای آینده ادامه پیدا کند. این در حالی است که مقامات آمریکا هشدار داده اند که این کشور هفته ای بسیار سخت پیش رو دارد. بعضی از مقامات ایالات متحده شرایط فعلی را که به دنبال شیوع نوع جدید ویروس کرونا پدید آمده است با حملات 11 سپتامبر سال 2001 مقایسه نموده اند.

کرونا در دنیا؛ کورسوی امید در اروپا و هفته سخت آمریکا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بیماری همه گیر کووید 19 تا به امروز جان بیش از 70 هزار نفر را در سراسر دنیا گرفته است. تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در دنیا نیز از یک میلیون و 200 هزار نفر فراتر رفته است.

شمار جان باختگان در قاره اروپا بر اثر ابتلا به این ویروس هم از 50 هزار نفر بیشتر شده است.

کرونا در اسپانیا؛ کاهش شمار بستری شدگان در بخش مراقبت های ویژه

مقامات اسپانیا روز دوشنبه در حالی برای چهارمین روز متوالی از کاهش شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور خبر دادند که آمارها نشان می دهد تعداد افرادی که به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان ها و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند رو به کاهش است.

بنا به اعلام مسئولان اسپانیایی 637 نفر طی 24 ساعت گذشته در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 از دست دادند. به این ترتیب تا به امروز 13055 نفر در این کشور به دلیل شیوع کرونا جان باخته اند. مقامات اسپانیا اعلام نموده اند که به طور جدی در حال آنالیز اجباری شدن استفاده از ماسک در خارج از منازل هستند.

شمار قربانیان در بلژیک به 1632 نفر رسید

مقامات بلژیک روز دوشنبه بیان کردند که با مرگ 185 بیمار دیگر تعداد جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در این کشور اروپایی به 1632 نفر رسیده است. به گفته مسئولان بلژیکی تا به امروز 20814 مورد ابتلا به ویروس جدید کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

محدودیت های وضع شده در اتریش کاهش می یابد

دولت اتریش بیان کرد که در نظر دارد پس از عید پاک محدودیت های وضع شده در این کشور به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا را کاهش دهد. سباستین کورتس، صدراعظم اتریش روز دوشنبه گفت که هدف دولت این کشور لغو مرحله به مرحله محدودیت ها است. دولت اتریش از روز 15 مارس (25 اسفند) قرنطینه سراسری در این کشور را به اجرا گذاشته است. فروشگاه ها و مغازه های غیر ضروری نیز از همان تاریخ تعطیل شدند.

فرانسه بدترین رکود مالی از جنگ دنیای دوم تا به امروز را تجربه خواهد نمود

برونو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه روز دوشنبه در جلسه کمیسیون امور مالی مجلس سنای این کشور بیان کرد که فرانسه در سال 2020 بدترین رکود مالی از سال زمان انتها جنگ دنیای دوم تا به امروز را تجربه خواهد نمود.

فعالیت بسیاری از بخش های اقتصاد فرانسه از جمله گردشگری و ساخت و ساز به دلیل اجرای قرنطینه سراسری در این کشور متوقف شده است.، یورونیوز

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 246

به "کرونا در دنیا؛ کورسوی امید در اروپا و هفته سخت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در دنیا؛ کورسوی امید در اروپا و هفته سخت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید