بیانیه مطبوعاتی خبرنگاران؛ گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط خبرنگاران کذب است

به گزارش خیمه نیوز، صبح امروز در حالی که همکاران عملیات ما، علی رغم نگرانی شیوع ویروس کرونا، در حال آماده سازی و ارسال ماسک های سفارش گذاشته شده مشتریان خبرنگاران بودند، مامورین سازمان تعزیرات حکومتی به مرکز پردازش دانش مراجعه کردند و بدون توضیح 34 هزار عدد ماسک فروخته شده به مشتریان خبرنگاران را جمع آوری کردند. در حالی که طبق صورت جلسه سازمان تعزیرات 34 هزار ماسک موجود بوده است، این عدد در گزارش مغرضانه شبکه تلویزیونی ایران کالا، به دروغ 5 میلیون عدد عنوان شد. لازم به ذکر است که کلیه این 34 هزار عدد ماسک در چندین روز پیش به فروش رفته و به نوبت در حال آماده سازی و ارسال به مشتریان بوده است. ضمناً خبرنگاران در راستای مسئولیت اجتماعی خود از فروش این ماسک ها هیچ انتفاع مالی نداشته و این ماسک ها را با قیمت خرید به فروش رسانده است. بر این اساس هرگونه ادعای احتکار و سواستفاده از ارائه این خدمات به هموطنان در سراسر ایران، بی اساس، مغرضانه و کذب کامل است.

بیانیه مطبوعاتی خبرنگاران؛ گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط خبرنگاران کذب است

این اتفاق در حالی رخ داده که خبرنگاران چهار روز پیش طی نامه ای رسمی به وزارتخانه های ارتباطات، بهداشت و صمت آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن تمام توان لجستیکی و زیرساختی برای عرضه ماسک و کیت های بهداشتی را با حاشیه سود صفر و بدون هیچ چشم داشت اقتصادی، اعلام کرده بود. (نامه پیوست شده است). همانطور که پیش از این به اطلاع مردم عزیز کشور رسانده بودیم، خبرنگاران با تمام توان زیرساختی و لجستیکی خود برای هرگونه کمک در اختیار مردم و بخش سلامت کشور است. بر این اساس خبرنگاران تنها در هفته اول پس از اعلام خبر شیوع کرونا بیش از 220 هزار ماسک با سود صفر توزیع کرده است.

ضمن عذرخواهی از 8 هزار مشتری عزیز خبرنگاران که از نقاط دور و نزدیک کشور این 34 هزار ماسک را خریداری کرده بودند، اعلام می کنیم که این ماسک ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، واقع شده است و در نتیجه قادر به ارسال سفارش شما نیستیم. اطمینان خاطر می دهیم در اسرع وقت مبالغ پرداخت شده، به صورت کامل به مشتریان توسط خبرنگاران عودت داده می شود.

کارکنان خبرنگاران فرزندان این کشور هستند و در این شرایط سخت بدون تعطیلی، با پذیرش همه خطرات و با تمام توان در کنار مردم عزیز ایران ایستاده اند.

خاطر نشان می شود براساس ماده 6 بند 11 قانون مطبوعات؛ شبکه ایران کالای صداوسیما و کلیه رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند ملزم به انتشار تکذیبیه خبرنگاران هستند. شکایت و پیگیری حقوقی برای خبرنگاران محفوظ است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 159

به "بیانیه مطبوعاتی خبرنگاران؛ گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط خبرنگاران کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مطبوعاتی خبرنگاران؛ گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط خبرنگاران کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید