احتمال واگذاری امتیاز 2 تیم لیگ رجحان کرمانشاه

به گزارش خیمه نیوز، مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس از احتمال واگذاری امتیاز 2 تیم لیگ برتری رده های نونهالان و نوجوانان کرمانشاه به استان های دیگر به دلیل مسائل مالی باشگاه خبر داد.

احتمال واگذاری امتیاز 2 تیم لیگ رجحان کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، رسول یوسف وند با اشاره به جایگاه خوب فوتبال رده های پایه در کرمانشاه اظهارکرد: 3 سال است دو تیم رده نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارند که نشان از توانی است که در این رده ها داریم.

وی شرح داد: درسال های گذشته هزینه های حضور این دو تیم در رقابت های لیگ برتر از محل درآمدهای مدرسه فوتبال عقاب زاگرس و کمک والدین بازیکنان آنها تامین می شد، اما امسال برای حضور در این رقابت ها از نظر اقتصادی با مشکلاتی روبرو شده ایم.

مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس افزود: شیوع بیماری کرونا کاهش 70 درصدی ورودی های مدرسه فوتبال عقاب زاگرس را در تابستان امسال که اوج روزهای پرکاری مدارس فوتبال است، به دنبال داشته و اکنون هم تمام درآمدی که از این راه داریم صرف حقوق 21 مربی فعال در مدرسه می شود.

وی بابیان باشگاهش برای ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر این دو رده سنی(نونهالان و نوجوانان) شرایط اقتصادی خوبی ندارد، مطرح کرد: هزینه های حضور هر کدام از این دو تیم در رقابت های لیگ 500 میلیون تومان است، یعنی برای هر دو تیم به یک میلیارد تومان پول نیاز داریم.

یوسف وند افزود: فدراسیون به باشگاه ها ابلاغ کرده تا 20 شهریور فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در رقابت های لیگ اعلام کنند، لذا با شرایطی که ما اکنون داریم، شاید نتوانیم اعلام حضور کنیم. برای اینکه بتوانیم اسپانسری برای این دو تیم پیدا کنیم با بخش های خصوصی و حتی دولتی استان رایزنی های زیادی داشتیم، اما هیچکس قبول نکرد حامی تیم های ما باشد.

مدیر عامل باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه از احتمال فروش امتیاز این دو تیم به استان های دیگر خبرداد و گفت: از طرف چند استان از جمله خوزستان، تهران و اصفهان پیشنهادهایی برای فروش امتیاز این دو تیم به قیمت 700 میلیون تومان دارم، در حالیکه قیمت واقعی امتیاز آنها یک میلیارد تومان است با این وجود شاید مجبور باشیم که با این رقم زیرقیمت امتیاز هر دو تیم را واگذار کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 511

به "احتمال واگذاری امتیاز 2 تیم لیگ رجحان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال واگذاری امتیاز 2 تیم لیگ رجحان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید