برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق قلا

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/گلستان کارگاه آموزش ریسندگی در راستای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امروز سه شنبه 28 مردادماه در روستای آقدگش شهرستان آق قلا برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق قلا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

غیناقی، مدیرکل امور بانوان استانداری، جلیلی، مسئول اشتغال اداره کل میراث فرهنگی گلستان و مامی، مسئول اشتغال شهرستان آق قلا از این کارگاه که با حضور زنان سرپرست خانوار و همچنین علاقه مندان به کار ریسندگی برگزار گردید، بازدید کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این بازدید گفت: با توافقی که با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام شده، تسهیلات بلاعوض جهت ارائه به متقاضیان طرح در نظر گرفته شده است که با تائید جهاد دانشگاهی گلستان به عنوان مجری طرح، در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

الهه غیناقی اعلام کرد: با پیگیری های مکرر و هماهنگی های انجام شده باید منتظر اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال زنان سرپرست خانوار باشیم و با توسعه این دست اشتغال ها در سطح استان، زنان توانمند و مستقل زیادی را در جامعه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در رشته های دیگر هم چون خیاطی و چرم دوزی نیز می توانیم آموزش های رایگان را در سطح روستاها داشته باشیم که در همه این موارد از الگوی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، طرح توانمندسازی مالی زنان سرپرست خانوار به کارفرمایی معاونت زنان ریاست جمهوری و نظارت دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همزمان با سراسر کشور در جهاد دانشگاهی استان گلستان در حال انجام است. سهمیه استان گلستان در این طرح، اشتغال برای 200 نفر زن سرپرست خانوار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 482

به "برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق قلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزش ریسندگی در آق قلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید