معرفی 194 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات

به گزارش خیمه نیوز، محمد اسلامی با اشاره به ارسال لیست خانه های خالی به سازمان امور مالیاتی، گفت: از وجود 194 هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

معرفی 194 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط تکمیل لیست خانه های خالی، اضافه نمود: سامانه شناسایی خانه های خالی فعال است و از وجود 194 هزار واحد خانه خالی کسب اطمینان شده و لیست خانه های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است. این آمار به وسیله کارتابل دولت در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

وی درباره شرایط پرواز ها نیز گفت: پروتکل 60 درصدی مسافرگیری در پرواز ها با هدف کاهش زنجیره شیوع کرونا 100 درصد رعایت می شود و ما گزارش های سازمان هواپیمایی را مرتب دریافت می کنیم.

اسلامی ادامه داد: تا به امروز هیچ ایرلاینی از سقف قیمت بلیت ها عبور نکرده است و گزارشی مبتنی بر عدم رعایت سقف قیمت ها هم نداریم، ضمن اینکه فرآیند آنالیز قیمت بلیت هواپیما در سازمان هواپیمایی در جریان است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موضوع مطرح در دو هفته اخیر این بود که قیمت ها چگونه کنترل می شود، افزود: اجازه نمی دهیم پرواز چارتری وجود داشته باشد فعالیت کسانی که تحت عنوان آژانس اقدام به سلف خری بلیت های پرواز های برنامه ای می کردند و بعد با قیمت تشخیصی خودشان در شبکه فروش قرار می دادند متوقف شده است و اجازه نمی دهیم کسی با سلف خری پرواز برنامه ای، بلیت چارتری به مردم دهد و بعد بگوید اگر سفر خود را باطل کردید پول به شما بازنمی شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه های اقدام ملی مسکن گفت: اکنون همه پروژه ها در حال پیشرفت بوده و در استان های پیشتاز، خانه ها در حال تحویل دادن به مردم است و اگر مردم آورده اولیه را به موقع آورند و اقساط را بدهند، شاهد افتتاح بیشتری خواهیم بود.

اسلامی در مورد افتتاحیه های آزادراهی دولت از جمله زمان افتتاح کنار گذرجنوبی تهران، گفت: این آزادراه در هفته های آینده به بهره برداری می رسد که یکی از اقدامات دولت برای تسهیل در حمل ونقل بین سه استان البرز، تهران و قزوین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 624

به "معرفی 194 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 194 هزار واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید