سعادتمند مدارک مذاکراتش با استراماچونی را رو کرد

به گزارش خیمه نیوز، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره فرایند مذاکراتش با آندره آ استراماچونی مستنداتی منتشر کرد.

سعادتمند مدارک مذاکراتش با استراماچونی را رو کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شب گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای طولانی در مورد جزئیات مذاکره با آندره آ استراماچونی و دلایل عدم توافق نهایی با این مربی ایتالیایی پرده برداشت که این اظهارات با عکس العمل و البته تکذیب استراماچونی همراه شد.

در همین رابطه مدیرعامل استقلال بعد از تکذیب استراماچونی بخشی از گفت و گوی شخصی اش با فدریکو پاستورله مدیربرنامه های این مربی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته و نوشته است: صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم.

در تصاویری که مدیرعامل استقلال منتشر نموده، معین است که ابتدا سعادتمند پیامی را به توضیح زیر به پاستورله ارسال نموده است:

فدریکو عزیز، خیلی خوشحالیم که در حال برداشتن آخرین قدم ها برای توافق هستیم و همانطور که می دانید ما از دهم سپتامبر در دوحه خواهیم بود و الان هم وکلای ما و شما در حال تنظیم پیش نویس قرارداد هستند. پیشنهاد می کنیم به شما و آندره آ که میهمان ویژه ما در این بازی ها (لیگ قهرمانان آسیا) باشید تا ضمن تماشای این بازی ها بتوانیم در شهر دوحه توافق مان را نهایی و قراداد را امضا کنیم. دوباره باید بگویم که شما می دانید بعد از این بازی ها آماده سازی فصل جدید ایران شروع خواهد شد. ما منتظر پاسخ شما هستیم.

تا ملاقات دوباره احمد سعادتمند

در ادامه مدیربرنامه های استراماچونی این چنین پاسخ داده است:

مدیرعامل عزیز، موضع استراماچونی خیلی شفاف است. تا زمانی که 3 شرط زیر به صورت کامل انجام و قطعی نشود او جایی نمی رود.

1- پرداخت 900 هزار یورو خالص به حساب بانکی او در ایتالیا. 2- تائید فدراسیون ایران مبنی بر اینکه او اجازه دارد کارش را در ایران از سر بگیرد. 3- امضای قرارداد جدید با حقوق خالص یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار یورو برای او و دستیارانش که به توافق وکیل مان رسیده باشد.

تا زمانی که این سه مورد انجام نشود متاسفانه باید اعلام کنم که آقای استراماچونی جایی نخواهد رفت.

باتشکر بابت درک شما

تصاویر این گفت و گو در زیر آمده است:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 542

به "سعادتمند مدارک مذاکراتش با استراماچونی را رو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند مدارک مذاکراتش با استراماچونی را رو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید