رمضانی: بازیکنان استقلال باهوش هستند و می دانند کار تمام نشده است، می خواستم یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه دارم

به گزارش خیمه نیوز، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی را زنده نگه دارم در ملاقات مقابل الکویت کُت او را پوشیدم.

رمضانی: بازیکنان استقلال باهوش هستند و می دانند کار تمام نشده است، می خواستم یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه دارم

سعید رمضانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال برای ملاقات مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. بازیکنان تمرین ریکاوری را در دبی انجام دادند و امروز نیز یک جلسه تمرینی در دوحه قطر خواهیم داشت تا به خوبی آماده بازی فردا شویم.

وی اضافه کرد: الریان تیم قدرتمندی است، اما بچه های ما باهوش هستند و می دانند کار تمام نشده است. ضمن اینکه کادر فنی برای این بازی برنامه خاصی در نظر گرفته است تا به امید خدا با عبور از این مرحله وارد مرحله گروهی شویم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره سفر خسته نماینده آبی پوشان از دبی به تهران و در نهایت از تهران به دوحه گفت: با وجود خستگی و سفر خاص ما به دبی، همه کوشش کردند برابر الکویت نتیجه خوبی کسب کنیم، این بار نیز سفر ما به دلیل حضور در تهران و در نهایت پرواز به دوحه، در شرایط خاصی رقم خورد، اما بازیکنان کوشش می نمایند که این مسائل تأثیری در اهداف آنها نداشته باشد.

رمضانی در خصوص اینکه در بازی با الکویت کویت کُت مرحوم ناصر حجازی را برتن نموده بود، گفت: دوست داشتم در اولین ملاقاتی که روی نیمکت استقلال می نشینم، یاد و خاطره ناصرخان را زنده نگه دارم تا با اجازه بزرگان روی نیمکت بنشینم. به همین دلیل، کُت مرحوم حجازی را پوشیدم. خدا را شکر در بازی با الکویت نیز نتیجه خوبی کسب کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 109

به "رمضانی: بازیکنان استقلال باهوش هستند و می دانند کار تمام نشده است، می خواستم یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: بازیکنان استقلال باهوش هستند و می دانند کار تمام نشده است، می خواستم یاد و خاطره مرحوم حجازی را زنده نگه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید