خرید عمده در مرتر استانبول

به گزارش خیمه نیوز، لباس ها و اجناس ترک بسیار مشهورند؛ چنانچه بسیاری از افراد فقط با قصد خرید و تجارت به استانبول سفر می کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای تجارت یا خرید عمده به استانبول سفر می کنید، این مطلب را حتما بخوانید.

خرید عمده در مرتر استانبول

درباره خیابان مرتر

خیابان مرتر در استانبول بهترین جا برای خرید عمده اجناس ترک است. جالب است بدانید بخش عمده اجناس ترک در بازارهای ایران از همین خیابان تهیه می شوند. تنوع پوشاک در این خیابان بسیار زیاد است و با سلیقه ایرانی ها جور در می آید. البته اگر می خواهید تکی خرید کنید، این خیابان را توصیه نمی کنیم؛ چراکه بیشتر مغازه ها عمده فروش هستند و قیمت اجناس برای کسانی که می خواهند عمده خرید کنند، مناسب است.

توصیه های مهم برای خرید از خیابان مرتر

  1. برای خرید از این خیابان وقت کافی بگذارید. در خیابان مرتر، همه ساختمان ها مغازه های عمده فروشی هستند. همه مغازه ها را بگردید تا برای خرید تصمیم بهتری بگیرید.
  2. در این خیابان به راحتی می توانید با فروشنده ها ارتباط برقرار کنید؛ چراکه بیشتر فروشندگان فارسی متوجه می شوند و به مسائل شما رسیدگی می کنند.
  3. کسانی که فقط به قصد خرید عمده به استانبول می روند کافیست یکراست به خیابان مرتر بروند وهمه کارهای خود از جمله خرید، ارسال و تبدیلپولرا در این خیابان انجام دهند. صرافی هایی در این خیابان هستند که می توانید پول خود را تبدیل کنید؛ اما توصیه می کنیم این کار را در صرافی های معتبر انجام دهید. صرافی های میدان تکسیم که تقریبا به مرتر نزدیک هستند، برای این کار مناسب ترند.
  4. در خیابان مرتر برندهای خیلی معروف دیده نمی شوند.
  5. توجه داشته باشید روزهای یکشنبه بازار مرتر نیمه تعطیل است؛ بهتر است این روز را برای خرید از این خیابان انتخاب نکنید.
  6. در نهایت، یادتان باشد به هرکسی اعتماد نکنید. برای اطلاع از مراکز معتبر حمل و نقل و صرافی تحقیق کنید.

جهت دسترسی به خیابان مرتر

خیابان مرتر در منطقه زیبا و دیدنی زیتون واقع شده است. اگر برای خرید عمده به استانبول می روید، بهتر است هتل محل اقامت خود را در همین خیابان انتخاب کنید. در غیر این صورت، شما به راحتی می توانید با مترو خود را به این خیابان برسانید. از میدان تکسیم سوار مترو شوید و به سمت ینی کاپی حرکت کنید، سپس سوار مترو هاوالیمانی بشوید و تا ایستگاه زیتونبرنو بروید. از این مترو که خارج شوید باید از یک پل هوایی بگذرید تا به خیابان مرتر برسید. در مطلب راهنمای حمل و نقل در استانبول در این باره بیشتر بخوانید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1448

به "خرید عمده در مرتر استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عمده در مرتر استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید