خبرنگاران ایرانیان با توسل به باب الحوائج (ع) به استقبال نوروز رفتند

به گزارش خیمه نیوز، مشهد- خبرنگاران- همزمان با شب شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و آخرین شب سال 1398، نجوای توسل به باب الحوائج (ع) به امید رهایی همه جهان از ابتلا به کرونا از طریق حرم مطهر رضوی و شبکه های مختلف صدا و سیما در اقصی نقاط ایران اسلامیطنین انداز شد.

خبرنگاران ایرانیان با توسل به باب الحوائج (ع) به استقبال نوروز رفتند

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی پنجشنبه شب به خبرنگار خبرنگاران گفت: برنامه باب الحوائج (ع) با قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) و دعای توسل از حرم مطهر رضوی برای تمامی شبکه های تلویزیونی و رادیویی سراسری و استانی تولید شد تا در آخرین شب سال 98 که مقارن با شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) است، همه از راه دور دل های خود را به این حریم ملکوتی گره زنند و نجوای توسل به باب الحوائج (ع) به امید رهایی همه جهان از بیماری کرونا در اقصی نقاط ایران اسلامی طنین انداز شود.

مهدی رضوی کیا افزود: این مراسم در حرم مطهر رضوی برگزار و به صورت زنده و مستقیم از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 711 نفر در خراسان رضوی مبتلا به کرونا شده اند که بیشتر آنها شامل 456 نفر مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

همچنین سه هزار و 829 بیمار با نشانه عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا تا به امروز در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند. تعداد جانباختگان بیماری کرونا در این استان نیز 66 نفر اعلام شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 208

به "خبرنگاران ایرانیان با توسل به باب الحوائج (ع) به استقبال نوروز رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایرانیان با توسل به باب الحوائج (ع) به استقبال نوروز رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید