زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری اعلام شد

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران-ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری از اول تیر به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع می گردد.

زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در 25 شهریور 1400 در دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، اراک، ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، ایلام، بندرعباس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، تبریز، گیلان، زاهدان، سمنان، کردستان، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مشهد، همدان، یا سوج، زنجان، مازندران و یزد برگزار خواهد شد.

داوطلبان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir از اول تا دهم تیر 1400 به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین شرایط، ضوابط و مدارک مربوط به آزمون در اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.

تمام داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری و یا دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد اتاق عمل و هوشبری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل در رشته های فوق از دانشگاه محل تحصیل خود دارند، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد. داوطلبان صرفنظر از دانشگاه محل فراغت از تحصیل یا دانشگاه محل خدمت، می توانند هر یک از حوزه های ذکر شده فوق را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب نمایند.

همچنین منابع آزمون آزمون صلاحیت حرفه ای گروه پرستاری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 963

به "زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید