اخبار اکسپرس اینتری دراو 20 سپتامبر 2017

به گزارش خیمه نیوز، کاهش جزئی در حدنصاب امتیاز CRS دراو (Draw) اکسپرس اینتری 20 سپتامبر

در دراو اخیر مورخ 20 سپتامبر 2017، حداقل امتیاز مورد نیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) برای دریافت دعوت نامه ITA به منظور مهاجرت به کانادا از طریق سیستم انتخاب اکسپرس اینتری به 433 امتیاز کاهش یافت.

اخبار اکسپرس اینتری دراو 20 سپتامبر 2017

این امتیاز، پایینترین حدنصاب امتیاز مورد نیاز از زمان اعمال تغییرات اکسپرس اینتری در اوایل ماه ژوئن می باشد. حدنصاب امتیاز دراو (Draw) قبلی که در تاریخ 6 سپتامبر انجام شد، 435 بود.

داوطلبینی که یک دعوت نامه ITA دریافت می نمایند، 90 روز زمان دارند تا یک درخواست کامل برای اقامت دائم به همراه مستندات مربوطه را ارائه نمایند. سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) قصد دارد که ظرف 6 ماه به این درخواست ها رسیدگی نماید. از زمان راه اندازی سیستم اکسپرس اینتری در ژانویه 2015، درخواست های زیادی در بازه های زمانی شش ماهه مورد رسیدگی قرار گرفته اند.

جدیدترین دراو اجرا شده، تعداد دعوت نامه ITA که تا به امروز صادرشده اند را به 69,420 عدد افزایش داد که این رقم بیشتر از دو برابر کل تعداد 33,782 دعوت نامه صادر شده در کل سال گذشته بود. تعداد کل دعوت نامه های ITA که از ژانویه 2015 صادر شده است اکنون به 134,265 عدد رسیده است.

چگونه وارد بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری شویم؟

به منظور ورود به بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری و تخصیص امتیاز CRS، افراد باید واجد شرایط مهاجرت تحت یکی از برنامه های فدرال مهاجرت اقتصادی کانادا: برنامه نیروی متخصص (FSWC)، تجربه کانادایی (CEC) یا برنامه نیروی فنی حرفه ای (FSTC) باشند.

دریافت دعوت نامه

داوطلبین بعد از حضور در بانک اطلاعاتی می توانند با اقداماتی همانند اخذ گواهی انتخاب استانی پیشرفته، مهارت های بالاتر در زبان انگلیسی یا فراسه، اخذ یک پیشنهاد شغلی از کانادا، ادامه تحصیل در کانادا یا یا افزودن به سوابق کاری، امتیاز و در نتیجه رتبه خود را افزایش دهند. به علاوه داوطلبینی که قصد دارند همراه با همسر یا شریک زندگی خود مهجارت نمایند می توانند از طریق ارائه فاکتورهای سرمایه انسانی شریک یا همسرشان، امتیاز CRS خود را افزایش دهند.

سناریوهای فرضی زیر راه های متفاوتی که داوطلبین می توانند دعوت نامه ITA را بدست آورند، نمایش می دهد.

رامین 30 سال سن دارد و دارای مدرک لیسانس از کشور خود می باشد. او از از زمان فارغ التحصیلی تا کنون به مدت سه سال در زمینه آموزش مشغول به کار بوده است. مهارت او در زبان انگلیسی بالاست و در هر یک از مهارت های آزمون آیلتس امتیاز 8 را کسب کرده است. رامین قصد دارد به طور دائم به کانادا مهاجرت کرده و حرفه خود در این کشور ادامه دهد. او با امتیاز 433 در دراو اخیر، دعوت نامه ITA را دریافت خواهد نمود.

راحله از زمانی که برادرش 2 سال پیش اقامت دائم کانادا را گرفته است، علاقمند به مهاجرت به این کشور شده است. او در سن 33 سالگی با موفقیت دوره لیسانس خود در رشته علوم سیاسی را به اتمام رسانده است و به مدت سه سال در حوزه تحصیلی خود مشغول به کار بوده است. مهارت های بالای او در زبان انگلیسی، در آزمون آیلتس نمرات بالایی را برایش به ارمغان آورد و امتیازش را به 434 رسانده است. او با این امتیاز می تواند دعوت نامه ITA را اخذ نماید.

سارا و محمد زوج متاهل 30 ساله ای هستند که دارای مدرک لیسانس می باشند. هر دوی آنها در زبان انگلیسی مهارت بالایی دارند که این امر باعث شده است که در هر یک از بخش های آزمون آیلتس امتیاز 8 را کسب نمایند. تا به امروز، محمد سه سال سابقه کار در حوزه کسب و کار داشته است. او با 435 امتیاز، می تواند دعوت نامه ITA را دریافت نماید.

راه های زیادی برای اخذ دعوت نامه و برنامه های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. یک استراتژی درست به شرایط فردی یا خانوادگی و اهداف فرد بستگی دارد. به عنوان گام اول شما باید گزینه های موجود را ارزیابی کرده و مطابق با آن تصمیم گیری نمایید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 176

به "اخبار اکسپرس اینتری دراو 20 سپتامبر 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار اکسپرس اینتری دراو 20 سپتامبر 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید