احتمال جدایی گودین از اینتر در سرانجام فصل

به گزارش خیمه نیوز، مدافع اروگوئه ای تیم فوتبال اینتر به اهداف خود در این تیم نرسیده و احتمالاً در سرانجام فصل نراتزوری را ترک خواهد نمود.

احتمال جدایی گودین از اینتر در سرانجام فصل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، با وجود سپری شدن کمتر از یک فصل از زمان پیوستن دیه گو گودین به اینتر، این احتمال وجود دارد که او در سرانجام فصل آبی و مشکی پوشان شهر میلان را ترک کند.

گودین به امید تبدیل شدن به فرمانده خط دفاعی تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته اتلتیکومادرید را ترک کرد و به اینتر پیوست اما او نه تنها به رهبر خط دفاعی تیم تبدیل نشد، بلکه صندلی ثابتی در ترکیب اصلی نراتزوری هم نداشته است.

او در حالی از روخی بلانکو جدا شد که در آن تیم رهبر خط دفاعی تیم بود و به واسطه سال ها حضور در آن تیم صندلی خاصی برای طرفداران و سرمربی این تیم داشت. حتی دیه گو سیمئونه سرمربی قرمزوسفیدپوشان هم از گودین خواست که قراردادش را تمدید کند اما او برای تجربه چالشی جدید به سری A رفت. با این وجود ظاهراً او نتوانسته خودش را با فلسفه بازی آنتونیو کونته وفق دهد و ارتکاب بعضی اشتباهات در ماه های اولیه حضورش در اینتر هم مزید بر علت شد که بیش از پیش از شانس ماندن در ترکیب اصلی تیم را از دست بدهد.

گودین 34 ساله که در بعضی از هفته های این فصل جای خود در ترکیب اصلی را به باستونی 20 ساله داده است، تنها در 16 بازی از 26 بازی این فصل اینتر در سری A به میدان رفته و در تنها 8 تای آنها 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشته است. همین موضوع ممکن است سبب گردد که گودین با وجود ماندن دو سال دیگر به سرانجام قراردادش، در سرانجام فصل از اینتر جدا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 200

به "احتمال جدایی گودین از اینتر در سرانجام فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال جدایی گودین از اینتر در سرانجام فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید