دی مانشافت کم رمق مقابل لاروخای مدعی ، آلمان امشب حذف می شود؟

به گزارش خیمه نیوز، امشب و از ساعت 22:30 به وقت تهران آلمان و اسپانیا دومین بازی مرحله گروهی را مقابل هم برگزار خواهند کرد.

دی مانشافت کم رمق مقابل لاروخای مدعی ، آلمان امشب حذف می شود؟

به گزارش خبرنگاران، دو تیم شرایط و رویکرد بسیار متفاوتی در بازی امشب دارند. اسپانیا با 7 گل کاستاریکا را درهم کوبیده و با خیالی راحت به مصاف آلمان خواهد آمد. شاید حتی در اندیشه های لوئیس انریکه یک تساوی هم کارساز باشد و نیازی به آب و آتش زدن نباشد؛ اگرچه بسیار بعید است که او تیمش را با این تفکر به زمین بفرستد.

از سوی دیگر هانسی فیلیک مانده و تیمی که به این راحتی ها بالانس نمی گردد. بازیکنان پراشتباه و بی انگیزه و پست های کلیدی که در اختیار مردانی قرار گرفته است که حتی می توان گفت در زمره فوتبالیست های درجه 2 اروپا محسوب می شوند.

شکست 2 بر یک مقابل ژاپن در بازی نخست، ضربه مهلکی بود بر پیکره این سازمان دهی بیمار که پس از قهرمانی در جام جهانی 2014، هرگز در حد و اندازه یک مدعی ظاهر نشد.

به هر روی فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد، اما آلمان حتی با پیروزی بر اسپانیا هم ممکن است کارش به اما و اگرهایی کشیده گردد.

شاید بتوان گفت که برترین نتیجه برای ژرمن ها، برتری یا دست کم تساوی کاستاریکا مقابل ژاپن باشد!

آلمان و اسپانیا پیش از این 25 بار مقابل هم بازی کرده اند که 9 برد برای آلمان و 8 پیروزی برای اسپانیا در آن به ثبت رسیده است. 8 بازی دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.

آخرین پیروزی اسپانیا که سنگین ترین شکست آلمان نیز در بازی های رو در رو نیز محسوب می گردد، برتری 6 بر صفر در تاریخ 17 نوامبر 2020 بوده است. آخرین برد آلمان مقابل اسپانیا نیز به بازی 8 سال پیش شان برمی گردد که دی مانشافت در یک بازی محبت آمیز با یک گل به برتری رسید.

این پنجمین رویارویی دو تیم در تاریخ جام جهانی هم محسوب می گردد. در 4 بازی قبلی، آلمان 2 برد و اسپانیا هم یک برد را به دست آورده اند و یک مسابقه نیز با تساوی به سرانجام رسیده است.

دیدار دو تیم در ورزشگاه البیت و با قضاوت دنی ماکلی از هلند برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1476

به "دی مانشافت کم رمق مقابل لاروخای مدعی ، آلمان امشب حذف می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی مانشافت کم رمق مقابل لاروخای مدعی ، آلمان امشب حذف می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید