10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را بشناسید

به گزارش خیمه نیوز، اسپورت ایلاستیریتد 10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را معرفی نموده است.

10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را بشناسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت ایلاستریتد، ورزش منبع تفریح و شادی است. در سرتاسر دنیا میلیون ها نفر عاشق ورزش هستند. آنها تیم های مورد علاقه خود را دارند و بازیکنان خاصی را دنبال می نمایند. پایگاه طرفداران ورزشکاران همچنان در حال افزایش است. به نظر می رسد حتی بازیکنان جوان نیز با استایل و ظاهر خود توجه ها را به خود جلب می نمایند.

ورزشکاران در زمینه محبوبیت کمتر از افراد مشهور نیستند. آنها جدای از مهارت هایشان، برای عایدیشان همواره مورد حدس رسانه ها هستند. آن ها از تیم هایشان و بعلاوه از برندهایی که تأیید می نمایند عایدی زیادی کسب می نمایند.

علاوه بر همه اینها، اگر بازیکنی ظاهر مناسبی داشته باشد، بیشتر در رسانه ها دیده می گردد. بیایید به 10 ورزشکار خوش تیپ دنیا نگاه کنیم.

10- بابی براون

بابی براون 29 ساله متولد 1991، اصالتاً ارمنی است اما این اسکی باز که در رشته اسلوپ استایل و مسابقات هوایی تخصص دارد به عنوان نماینده ایالات متحده آمریکا فعالیت می نماید. او یکی از بهترین ها و صاحب چندین رکورد در زمینه اسکی و پرش است. او اکنون مطمئناً شایسته ذکر است که در بین 10 ورزشکار خوش تیپ برتر دنیا ذکر گردد.

9- اولیویه ژیرو

این مهاجم فرانسوی در سال 2015 به عنوان مجذوب کننده ترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شد و همواره اعلام نموده که الگوی او در همه زمینه ها دیوید بکام است. ژیرو معمولا در فعالیت های خارج از فوتبال در عرصه مدلینگ حضور فعالی دارد. او در یورو هم در تیم ملی فرانسه بازی کرد.

8- ناتان بارتولومی

اسکیت باز ایالات متحده آمریکا در سال 2013 پیروز به کسب مدال برنز و پس از آن یک نقره در مسابقات ملی شد. او و تیمش به بسیاری از معتبهترین تورنمنت ها راه یافتند اما با وجود عملکرد عالی، از رسیدن به سکو باقی ماندند. او اکنون جایگاه هشتم را در لیست 10 ورزشکار خوش تیپ برتر دنیا دارد.

آنها در بازی های المپیک زمستانی 2014 دعوت شدند، جایی که توانستند دوازدهم شوند.

ناتان نه تنها به خاطر ظرافتش روی چرخ ها، بلکه به خاطر زیبایی اش مورد توجه است.

7- اریک دکر

اریک دکر در سال 1987 به دنیا آمد و بازیکن فوتبال آمریکایی است که برای نیویورک جتس ببازی کرد. او کار خود را در این ورزش از دانشگاه شروع کرد و برای دانشگاه مینه سوتا بازی کرد.

او بعلاوه برای آنها بیسبال نیز بازی می کرد. پس از آن، او کار خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای آمریکایی در NFL در سال 2010 شروع کرد. او یکی از بامزه ترین بازیکنان NFL است، با خط فک کامل و صورت گیرا.

دکر اکنون جایگاه هفتم را در لیست 10 ورزشکار برتر دنیا در اختیار دارد.

6- جرارد پیکه

مدافع قدبلند تیم ملی اسپانیا، یکی از بازیکنانی است که خارج از مستطیل سبز نیز بسیار فعال است و همواره به مجذوب کننده و خوش پوش بودن خود اهمیت می دهد. این مدافع با 194 سانتی متر قد برای تیم ملی اسپانیا و بارسلونا مهره اصلی محسوب می گردد.

5- متس هوملس

مدافع بلندبالای تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هر چند در لیگ قهرمانان همواره با بدشانسی روبه رو شده و برابر تیم های اسپانیایی شکست خورده است ولی او در جام دنیای 2014 توانست قهرمانی را به دست بیاورد. او با ظاهر آراسته خود همواره پیشنهادات زیادی برای حضور در تبلیغات تلویزیونی داشته است.

4- فابیو فوگینی

فابیو فوگنینی تنیس باز حرفه ای است. در حال حاضر، او مقام شماره 1 ایتالیا را دارد. از سوی دیگر، وقتی صحبت از رتبه او در دنیا در خصوص تک نفره به میان می آید، او بین رتبه های بالا است. او از مجذوب کنندهیت بالایی برخوردار است.

3- جی جی ردیک

بسکتبالیست سابق که به تازگی بازنشته شده است نیز در این لیست در رده سوم قرار گرفته است.

2- رافائل نادال

تنیس باز حرفه ای متولد اسپانیایی در شهر ماناکور، جزیرهٔ مایورکا از جزایر بالئارس متولد گشت. او با قهرمانی در 20 گرند اسلم، همراه با راجر فدرر و نواک جوکوویچ رکورددار این مسابقات است. بعلاوه اسطوره اسپانیایی مشترکاً با نواک جوکوویچ، با 36 عنوان رکورددار قهرمانی در مسابقات مسترز 1000 امتیازی است. نادال با 13 قهرمانی در مسابقات گرند اسلم فرانسه موسوم به رولاندگاروس رکورد دار قهرمانی در این مسابقات نیز می باشد.

1- کریستیانو رونالدو

بهترین بازیکن دنیا صاحب مارک تجاری برای لباس های ساخت شرکت تحت پوشش خود نیز است و فعالیت گسترده ای در این زمینه دارد. البته او تمرکز خود را هیچ گاه از دست نداده و در زمین فوتبال نیز بارها نشان داده است که بهترین است و این موضوع را در تیم های باشگاهی و تیم ملی پرتغال اثبات نموده است.

حضور افتخاری

دیوید بکام با وجود سالها دوری از سطح اول ورزش همچنان در رسانه ها به عنوان سردمدار مجذوب کنندهیت ورزشی در دنیا است و باید نام او را در این زمینه نیز در رده نخست قرار داد ولی چون حرفه خود را سالها کنار گذاشته است در لیست قرار داده نشده استت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1272

به "10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را بشناسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ورزشکار مجذوب کننده دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید