لوکاکو: اریکسن زبان ایتالیایی یاد بگیرد بسیاری از مشکلاتش در اینتر حل می گردد

به گزارش خیمه نیوز، ستاره بلژیکی خط حمله تیم فوتبال اینتر به هم تیمی دانمارکی خود توصیه کرد برای اینکه سرعت تطبیق پذیری اش با این تیم را افزایش دهد، زبان کشوری را که در آن بازی می نماید، بیاموزد.

لوکاکو: اریکسن زبان ایتالیایی یاد بگیرد بسیاری از مشکلاتش در اینتر حل می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو با ابراز تأسف از بابت شرایط نه چندان مطلوب هم تیمی اش کریستین اریکسن، آمادگی خود را برای یاری به این بازیکن دانمارکی خاطرنشان کرد.

لوکاکو که شب گذشته (چهارشنبه) دو گل از چهار گل پیروزی 4 بر2 بلژیک مقابل دانمارک در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا را به ثمر رساند، در گفت و گو با شبکه کانال5 دانمارک درباره شرایط هم تیمی دانمارکی اش گفت: او تمام قابلیت های لازم برای تبدیل شدن به یک قهرمان را دارد و من هم می خواهم به او یاری کنم. من هم خوش شانس بودم که خیلی زود توانستم خودم را با اینتر وفق دهم. به نظر من اگر او زبان ایتالیایی را بیاموزد همه چیز برایش بسیار آسان تر خواهد شد. او با یادگیری زبان ایتالیایی می تواند بهتر ارتباط برقرار کند و بیشتر در کارگروهی تیم مشارکت داشته باشد.

اریکسن 28 ساله، با وجود اینکه در بعضی از بازی های اینتر خوش درخشیده است، هنوز آنطور که باید نتوانسته نظر آنتونیو کونته را جلب کند و به همین دلیل هم در بسیاری از مواقع نیمکت نشین بوده و شایعه بازگشتش به لیگ برتر شنیده شده است. او در این فصل پنج بازی در سری A و دو بازی در لیگ قهرمانان انجام داده است، اما هنوز نتوانسته برای این تیم گلی به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 583

به "لوکاکو: اریکسن زبان ایتالیایی یاد بگیرد بسیاری از مشکلاتش در اینتر حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: اریکسن زبان ایتالیایی یاد بگیرد بسیاری از مشکلاتش در اینتر حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید