60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن در استان تهران

به گزارش خیمه نیوز، تهران (پانا) - استاندارتهران گفت در استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می توانند اگر ویژگی های آن را دارند ثبت نام نمایند و ظرف 2 سال این واحدها را تحویل بگیرند.

60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن در استان تهران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه 72 هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است اظهار کرد: تا به امروز 12 هزار نفر ثبت نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مسائل زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران 60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی های آن را دارند ثبت نام نمایند و طبق زمان بندی ظرف 2 سال این واحدها را تحویل بگیرند.

استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در مورد ارائه خدمات به مسکن های طرح اقدام ملی تاکید نمود و گفت: در این زمینه دستگاه های خدمات رسان اعلام آمادگی نموده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.

محسنی بندپی اضافه نمود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام نموده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا 322 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که 85 درصد تحویل داده شده و 15 درصد باقی مانده نیز مشخص تکلیف شد تا موانع آن برداشته گردد.

استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به یاری شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار اقتصادی به شهروندان اقدامات پیگیری گردد و تا 30 مردادماه واحدهای باقی مانده مانده تحویل داده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 973

به "60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید