یک دیپلمات ایرانی:ایران در حال آنالیز اطمینان آور بودن پیشنهاد اروپا است (تور اروپا ارزان)

به گزارش خیمه نیوز، یک دیپلمات ایرانی آگاه از فرایند مذاکرات گفت: پیشنهاد های اروپا در صورتی قابل قبول است که در موضوعات مختلف از جمله ادعا های سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی، تحریم ها و تضمین، برای ایران اطمینان ایجاد کند.

یک دیپلمات ایرانی:ایران در حال آنالیز اطمینان آور بودن پیشنهاد اروپا است (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش ایرنا، این دیپلمات ایرانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال آنالیز پیشنهاد های دریافتی است تا نسبت به تامین خواسته های خود اطمینان حاصل کند.

وی ادامه داد: ایران باید آنالیز کند که آیا این پیشنهاد ها تضمین کننده خواسته های ایران در حوزه های مختلف از جمله ادعا های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.

روزنامه وال استریت ژورنال ساعاتی قبل به نقل از یک دیپلمات اروپایی مدعی شده بود که اتحادیه اروپا در خصوص موضوع پادمان پیشنهاداتی ارائه نموده است، اما آنچنان که از گفته دیپلمات ایرانی بر می آید، این پیشنهاد باید برای ایران از یک سو باید اطمینان آور باشد و از سوی دیگر همه موضوعات مورد بحث در وین را در بر بگیرد.

آخرین دور از مصاحبه ها برای برطرف تحریم ها، در حالی هفته گذشته در وین به انتها رسید که ایران اعلام نموده بود در خصوص ادعا های سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی، تحریم ها و بعلاوه تضمین معتبر، مصاحبه خواهد نمود.

در همین حال محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور نیز در توئیتر با اشاره مصاحبه های اخیر رئیس جمهور با چند تن از رهبران 1+4 گفت: در همه مصاحبه های تلفنی آقای رئیسی با رؤسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، موضع قاطع ایشان این بود که فقط زمانی که ادعا های پادمانی حل و فصل و بسته گردد، توافق نهایی قابل دست یافتن است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1427

به "یک دیپلمات ایرانی:ایران در حال آنالیز اطمینان آور بودن پیشنهاد اروپا است (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دیپلمات ایرانی:ایران در حال آنالیز اطمینان آور بودن پیشنهاد اروپا است (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید