کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی سِمت قضا از 28 بهمن توزیع می گردد

به گزارش خیمه نیوز، کارت ورود به جلسه آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی سِمت قضا قوه قضائیه- سال 1399 از 28 بهمن در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی سِمت قضا از 28 بهمن توزیع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درباره تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی سِمت قضاء قوه قضائیه- سال 1399 درسایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

مطابق این اطلاعیه؛ کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی سِمت قضاء قوه قضائیه از روز سه شنبه 28 بهمن بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ معین شده به توضیح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان معین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. در ضمنً ضروری است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه گردد.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، ضروری است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 99/11/30 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 با شماره تلفن 36182160 - 026 (واحد برطرف نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است؛ آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی سِمت قضاء قوه قضائیه صبح روز آدینه مورخ یکم اسفندماه 99 منحصراً در شهر تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 822

به "کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی سِمت قضا از 28 بهمن توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی سِمت قضا از 28 بهمن توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید