هند به دنبال اعمال محدودیت بر واردات غیرمستقیم کالا های چینی

به گزارش خیمه نیوز، با توجه به شکر آب شدن رابطه هند و چین، حالا دهلی نو به دنبال جلوگیری از ورود کالا های چینی به هند از دیگر کشورهاست.

هند به دنبال اعمال محدودیت بر واردات غیرمستقیم کالا های چینی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طی هفته های گذشته و به خاطر درگیری مرزی بین چین و هند که به کشته شدن حدود 20 سرباز هندی منجر شد روابط دو کشور تیره و تار شده است.

به گزارش راشاتودی، حالا هندی ها می گویند به دنبال جلوگیری از صادرات غیرمستقیم کالا های چینی از کشور های جنوب شرق آسیا به دهلی نو هستند.

دو مقام دولتی هندی اعلام کردند که این کشور میخواهد با بالا بردن استاندارد های واردات، اعمال محدودیت های کمی، و افزایش بازرسی در بنادر این کشور از واردات غیرمستقیم کالا های چینی جلوگیری نمایند.

این منابع می گویند اجرای این سیاست ها از واردات کالا های چینی نظیر مواد اولیه فلزی، تجهیزات الکترونیک برای لب تاپ و گوشی موبایل، مبلمان، مصنوعات چرمی، اسباب بازی، پلاستیک، منسوجات، کولر و تلویزیون، و دیگر کالا ها به صورت غیرمستقیم و از کشور های ثالث به هند جلوگیری می نماید.

هفته گذشته وزارت بازرگانی هند بر واردات تلویزیون، محدودیت اعمال کرد و گفت وارد نمایندگان باید برای این کار مجوز دریافت نمایند.

این محدودیت همچنین در گام نخست به ضرر مالزی، تایلند، ویتنام وسنگاپور است که عضو اتحادیه کشور های جنوب شرق آسیا بوده و با هند توافق تجارت آزاد دارند.

هند همچنین نگران بالا رفتن واردات کالا از کره جنوبی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 474

به "هند به دنبال اعمال محدودیت بر واردات غیرمستقیم کالا های چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند به دنبال اعمال محدودیت بر واردات غیرمستقیم کالا های چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید