هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی بمبئ را ترک کرد

به گزارش خیمه نیوز، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هشتمین پرواز امداد جمهوری اسلامی ایران عصر آدینه با 190 نفر اتباع ایرانی، بمبئ هندوستان را به مقصد تهران ترک کرد.

هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی بمبئ را ترک کرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری مرتضی دهقان اعلام کرد: نظر به گسترش ویروس کرونا و اعمال محدودیت های شدید در هندوستان 190 نفر از هموطنان ایرانی که به منظور گردشگری، تحصیلی و تجارت در هند به سر می بردند و با قطع پرواز ها برای بازگشت به میهن اسلامی دچار مشکل شده بودند با یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 19:30 عصر امروز به کشور باز خواهند گشت.

دهقان توضیح داد: با توجه به اعمال محدودیت های بسیار سختگیرانه دولت هند، نظیر قطع پرواز های بین المللی و داخلی، ممنوعیت تردد میان شهرها، توقف همه اتوبوس ها، قطار ها و تاکسی ها و ... جمع آوری اتباع کشورمان در سرتاسر کشور پهناور هند، علاوه بر لزوم دریافت مجوز های رسمی دولتی با مسائل و مشقات زیادی همراه بود که با اهتمام ویژه و شبانه روزی سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و حیدر آباد و نیز سازمان هواپیمایی کشوری، ایران ایر و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی این اقدامات به خاتمه رسید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: علاوه بر اتباع مذکور، مقادیری یاری های بهداشتی، درمانى و تجهیزات پزشکی که از سوی ایرانیان مقیم هند به کشورمان اهدا شده بود، با این پرواز راهی تهران شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 284

به "هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی بمبئ را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین پرواز بازگشت مسافران ایرانی بمبئ را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید