معرفی هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش

به گزارش خیمه نیوز، برای داشتن سفری عالی به کیش لازم نیست حتما در هتل های 5 ستاره اقامت داشته باشید. بلکه هتل های 4 ستاره این جزیره هم برترین امکانات را با پرداخت مبلغ بسیار کمتر در اختیار میهمانان قرار می دهند. پس برای آشنایی با هتل سورینت مریم کیش و امکانات خارق العاده آن تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش

هتل های 4 ستاره کیش برترین انتخاب برای مسافرانی هستند که می خواهند اقامتی شیک و در عین حال ارزان داشته باشند. هتل سورینت مریم کیش از برترین هتل های 4 ستاره است که با داشتن امکانات عالی اقامتی بی دغدغه را به میهمانان جزیره هدیه می دهد. پس اگر را برای سفر انتخاب نموده اما هنوز در انتخاب هتل مردد هستید در این مطلب شما را با یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره آشنا می کنیم.

معرفی هتل سورینت مریم کیش

هتلی 3 طبقه که معماری به سبک باروک اروپایی داشته و در 3 طبقه ساخته شده است. هتل سورینت مریم در سال 1383 افتتاح و در سال 1392 مجددا مورد بازسازی نهاده شد. امکانات عالی و معماری زیبای هتل دلیلی بر آن شده تا بسیاری از میهمانان جزیره کیش سورینت مریم را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

تمامی پرسنل هتل از بین افراد مجرب و آموزش دیده انتخاب شده و با خونگرمی از میهمانان استقبال می نمایند. ساختمان هتل نمایی سفید رنگ دارد و سایر قسمت ها مانند لابی، راهرو و … با وسایل شیک و زیبا تزیین شده اند.

میهمانان هتل سورینت مریم می توانند در طول اقامت خود از امکاناتی مانند نزدیکی به دریا، نزدیکی به اسکله تفریحی کیش، نزدیکی به مراکز خرید مانند مروارید و پردیس 1 و 2، اینترنت پر سرعت، اتاق های عظیم با امکانات عالی، پارکینگ رایگان و … استفاده نمایند.

امکانات رفاهی هتل سورینت

هتل سورینت مریم کیش با برترین و مدرن ترین امکانات هتلی روز جهان تجهیز شده است. تمامی بخش های هتل با برنامه ریزی و در راستای آرامش میهمانان ساخته شده اند. در ادامه با بخش های مختلف هتل آشنا می شویم.

تکنولوژی کنترل هوشمند: تکنولوژی کنترل هوشمند یا BMS از امکانات ویژه هتل سورینت برای میهمانانش می باشد. در واقع تمامی اتاق های هتل به این سرویس مجهز هستند. بدیت صورت که وسایل الکترونیکی در هر اتاق مانند روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش با ورود میهمان به صورت اتوماتیک آغاز به کار می نماید.

رستوران های هتل: هتل سورینت یک رستوران بسیار شیک و یک کافه دنج در مجموعه خود دارد. میهمانان هتل می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را در رستوران هتل سرو نموده و از طعم بی نظیر انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر و انواع کیک و شیک در کافی شاپ لذت ببرند.

سایر امکانات هتل: تلویزیون اینترنتی (IPTV)، اطلاعات مراکز گردشگری، تشریفات فرودگاهی، اینترنت پر سرعت، سرویس عصرانه (میوه)، سیستم اطفا حریق، پارکینگ رایگان برای میهمانان با ظرفیت 30 خودرو، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق جلسات، اینترنت در لابی، خدمات بیدار باش، رستوران فضای بازبا ظرفیت 70 نفر، خودپرداز، روزنامه در لابی، لاندری، آسانسور، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی.

امکانات اتاق های هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش در مجموع 55 اتاق و سوییت دارد که همگی با طراحی زیبا، دکوراسیون مدرن، فضایی آرام و راحت و وسایل بسیار شیک از میهمانان پذیرایی می نمایند. امکانات اتاق های هتل سورینت مریم موارد زیر را شامل می شوند.

  • سیستم کنترل هوشمند BMS
  • سیستم IPTV
  • اینترنت پر سرعت
  • تلویزیون40 اینچ LED
  • سرویس بهداشتی و حمام با پخش موزیک و خبر
  • سشوار
  • اتو و میز اتو
  • صندوق امانات
  • سرویس قهوه و چای
  • مینی بار
  • سیستم اطفاء حریق
  • بالش طبی
  • خدمات خشکشویی

علاوه بر این وعده صبحانه برای میهمانان رایگان بوده و ترانسفر رفت را هم میهمانان هتل هستند. طبق قوانین هتل ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 ظهر می باشد.

انواع اتاق های هتل

هتل سورینت مریم کیش با انواع اتاق ها و سوییت ها مجهز شده شده است. در ادامه با تعدادی از اتاق های هتل آشنا می شویم.

اتاق استاندارد: اتاق های استاندارد هتل به صورت دوخته دبل یا تویین خدمات خود را ارائه داده و با امکاناتی مانند سیستم کنترل هوشمند، سیستم IPTV، تلویزیون 40 اینچ LED، سرویس بهداشتی و حمام با پخش موزیک و خبر، سشوار، اتو و میز اتو، صندوق امانات، سرویس قهوه و چای و مینی بار تجهیز شده است.

سویییت جونیور: سوییت های جونیور هتل فضایی عظیم داشته و دارای بیک خواب به همراه فضای نشیمن هستند. سیستم کنترل هوشمند BMS، سیستم IPTV، اینترنت پر سرعت، تلویزیون 40 اینچ LEDبرای نشیمن و اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام با پخش موزیک و خبر و سشوار، اتو و میز اتو و صندوق امانات از امکانات سوییت های جونیور می باشند.

سوییت لوکس: سوییت های لوکس همانطور که از اسمشان پیداست شیک ترین اقامتگاه های هتل سورینت را تشکیل می دهند ااین اتاق ها علاوه بر تمامی امکانات رفاهی دذارای خواب و فضای نشیمن جداگانه هم می باشند.

موقعیت مکانی هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم کیش با نهاده شدن در میدان امیر کبیر از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است. میهمانان هتل به راحتی می توانند به مراکز خرید و منطقه ها ساحلی جزیره دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل تا پارک شهر کیش 9 دقیقه پیاده است.

فاصله هتل تا بولینگ مریم 12 دقیقه پیاده است.

فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش 5 دقیقه با خودرو است.

فاصله هتل تا ساحل مرجان 7 دقیقه با خودرو است.

فاصله هتل تا پارک ساحلی سیمرغ کیش 7 دقیقه با خودرو است.

آدرس هتل: جزیره کیش، ضلع جنوب شرقی میدان امیر کبیر هتل سورینت مریم کیش

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش

معرفی هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

آشنایی با وسایل حمل ونقل در کیش

با برترین فست فودهای کیش آشنا شوید

برای دریافت واکسن کرونا می توانید به کیش سفر کنید

معرفی کشتی های تفریحی کیش

معرفی هتل 5 ستاره شایگان کیش

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1039

به "معرفی هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید