هافبک ملی&zwnjپوش سابق پرسپولیس قصدی برای پول دادن به باشگاه ندارد!

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی پس از اتمام رقابت های فصل گذشته جام حذفی فوتبال اقدام به فسخ یکطرفه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس بخاطر عدم دریافت کمتر از یک درصد از قراردادش کرد تا برای دریافت رضایتنامه خود احتیاج به تایید باشگاه نداشته باشد.

هافبک ملی&zwnjپوش سابق پرسپولیس قصدی برای پول دادن به باشگاه ندارد!

مهدی رسول پناه سرپرست وقت پرسپولیس که ریاست هیات مدیره این باشگاه را همچنان بر عهده دارد پس از انتقاد بابت جدایی ترابی صحبت از دریافت مبلغ رضایتنامه از این بازیکن کرد.

با این حال ترابی هیچ برنامه ای برای پرداخت 30 درصد از قرارداد فصل جاری خود با العربی قطر به پرسپولیس ندارد تا جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس نیز قید این موضوع را بزند و سرخ ها ادعایی بابت جدایی ترابی نداشته باشند.

البته اگر پرسپولیس از ترابی، طبق قراردادی که به امضا رسانده بودند شکایت هم می کرد نمی توانست پولی بابت انتقال این بازیکن بگیرد؛ چون این باشگاه همچون قرارداد شجاع خلیل زاده، کمیته مشخص شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران را مرجع رسیدگی به آن مشخص نموده بود. این در حالی است که این کمیته در پرونده های این چنینی که با ترانسفر بازیکن به خارج از کشور همراه بوده است حق دخالت ندارد.

مهدی ترابی هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز تصمیمی برای پرداخت پول به ترابی ندارد تا سرخپوشان بابت عدم پرداخت مبلغی اندک، ضرری حدوداً 8 میلیارد تومانی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 679

به "هافبک ملی&zwnjپوش سابق پرسپولیس قصدی برای پول دادن به باشگاه ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک ملی&zwnjپوش سابق پرسپولیس قصدی برای پول دادن به باشگاه ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید