پرسپولیس در آستانه انتها همکاری با کارگزار برند

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پس از چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته آسیا همچنان با مشکل بی پولی دست و پنجه نرم می نماید.

پرسپولیس در آستانه انتها همکاری با کارگزار برند

مسئولان این باشگاه هنوز پولی بابت تبلیغات محیطی دریافت ننموده اند و پاداشی به عنوان قهرمان در چهار فصل گذشته از سوی سازمان لیگ ایران نگرفته اند.

از سوی دیگر پرسپولیس به دلیل تحریم های ارزی نیز نمی تواند پاداش حضور در فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا را هم دریافت کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که در سال 2018 توانستند با رایزنی هایی خارج از دایره ورزش، طلب خود را در قالب داد و ستد غیر ورزشی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند و آن را خرج بدهی های بین المللی خود و قراردادهای وقت نمایند حالا قادر به دریافت آن پول به وسیله تجاری نیز نیستند.

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد داشتند همچون سال 2018 تحریم ها را دور بزنند تا از AFC پول بگیرند اما تا به امروز پیروز به راضی کردن مسئولان AFC نشده اند.

همچنین این باشگاه از سال گذشته حق استفاده تجاری از برند خود را به کارگزاری داده است تا آنها برای پرسپولیس اسپانسر بیاورند. کارگزاری نیز با توجه به قرارداد که با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند به بندهای مالی قرارداد خود عمل کرد اما سرخ ها به دلیل بدهی سنگین به بازیکنان و مربیان خارجی خود نظیر برانکو ایوانکوویچ مجبور شدند بخش قابل توجهی از این مبلغ را به این موضوعات اختصاص دهند.

همین موضوع باعث شده تا مدیران فعلی باشگاه پولی برای پرداخت به جامانده قرارداد فصل جاری اعضای تیم نداشته باشند.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس که حدود 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت نموده اند خواهان دریافت به جامانده پول خود شده اند.

اعتراضی که در اردوی پرسپولیس در کشور هند از سوی سیدجلال حسینی و احمد نورالهی مطرح شد تا آنها به نمایندگی از بازیکنان خواهان حل مسائل تیم در کوتاه ترین زمان ممکن شوند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قبل از این خواهان دریافت پول از کارگزار برند شده بود با مخالفت آنها روبرو شده است تا طرفین در جهت اتمام همکاری قرار بگیرند.

سمیعی قبل از این هم خواهان فسخ قرارداد با کارگزار شده بود اما شرایط مالی سرخپوشان در اواخر سال گذشته اجازه نداد تا این تصمیم نهایی گردد. باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با کارگزاری خود نیازمند توافق جدید در انتها اردیبهشت ماه است اما هیچ یک از طرفین نسبت به ادامه این فرایند رضایت خاطر ندارند تا پروژه مالی دیگری در پرسپولیس خیلی زود با شکست روبرو گردد.

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در کوشش است با رایزنی اعضای هیأت مدیره بتواند اسپانسرهای جدیدی را برای تبلیغ با اسم پرسپولیس جذب کند تا آنها بتوانند مسائل مالی جاری سرخپوشان را حل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 939

به "پرسپولیس در آستانه انتها همکاری با کارگزار برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه انتها همکاری با کارگزار برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید