تمجید سرمربی گوا از پرسپولیس، بازیکنانم سورپرایز می شوند!

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال گوا هند در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم های پرسپولیس ایران، الریان قطر و الوحده امارات واقع شده است. بازی های این گروه از روز چهارشنبه این هفته برگزار می گردد.

تمجید سرمربی گوا از پرسپولیس، بازیکنانم سورپرایز می شوند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

خوان فراندو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال گوا در آستانه این رقابت ها در گفتگویی اذعان کرد که تیمش برای لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تفاوت سطح این بازی ها و لیگ داخلی هند آماده نیست.

فراندو گفت: این نخستین تجربه حضور در لیگ قهرمانان برای ما است و همه باید آماده باشند. چند ماه است در گوا کار می کنم. ما بهتر شده ایم اما هنوز به کار روی جزئیات احتیاج داریم.

سرمربی گوا اضافه نمود: ما آماده نیستیم چون سطح لیگ هند با لیگ قهرمانان یکسان نیست. این مشکل ما است. مطمئنا بازیکنان ما در 10-20 دقیقه ابتدایی دو بازی نخست در لیگ قهرمانان آسیا سورپرایز خواهند شد چون سطح و شدت مسابقات متفاوت است. اوت، خطا و ضربات آزاد کاملاً متفاوت است.

وی تاکید نمود: این مسئولیت بسیار عظیمی است. برای نخستین بار است که یک باشگاه هندی در لیگ قهرمانان حاضر می شود. تیم های قدرتمندی با مربیان عظیم و بازیکنان سرشناسی حضور دارند. برای ما این فرصت بسیار خوبی برای یادگیری است. اینجا رقابتهایی است که شما به قدرت ذهنی و کار سخت احتیاج دارید. اگر در طول 90 دقیقه تمرکز نداشته باشیم به مشکل می خوریم.

فراندو درباره میزان شناختش از رقبای گوا اظهار کرد: بازیکنان الریان را می شناسم. سرمربی آنها هم لوران بلان است که قبلاً در بارسلونا و پاری سن ژرمن بوده است. سبک بازی آنها شگفت انگیز است. الریان تیم بسیار خوبی است.

سرمربی گوا ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان باتجربه ای دارد. آنها در دفاع و حمله بسیار خوش فکر هستند. پرسپولیس با برنامه بازی می نماید و این برنامه در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا یکسان است. نباید فراموش کنید آنها سال گذشته در فینال آسیا بودند. الوحده هم در پلی آف پیروز شد و این نشان می دهد تیمِ بسیار قدرتمندی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 875

به "تمجید سرمربی گوا از پرسپولیس، بازیکنانم سورپرایز می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سرمربی گوا از پرسپولیس، بازیکنانم سورپرایز می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید