نسخه عظیم تر گوست آو سوشیما با جزیره ای تازه و قابلیت های PS5 معرفی گردید

به گزارش خیمه نیوز، به دنبال عرضه موفقیت آمیز بازی گوست آو سوشیما، به تازگی سونی نسخه ویژه و کامل این اثر را که محتوای داستانی جدیدی را هم در خود گنجانده، با نام Ghost of Tsushima: Directors Cut معرفی نموده است.

نسخه عظیم تر گوست آو سوشیما با جزیره ای تازه و قابلیت های PS5 معرفی گردید

هفته ای پیش شایعه ای منتشر شد که ادعا می کرد که قرار است یک محتوای داستانی نو مستقل برای بازی گوست آو سوشیما عرضه گردد. هرچند همه ادعاهای آن شایعه درست نبود، اما بخش زیادی از آن صحیح بوده است و اکنون به صورت رسمی تأیید شده است. طبق اعلام رسمی سونی، Ghost of Tsushima: Directors Cut در تاریخ 29 مرداد 1400 (20 اوت) برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

همان طور که شایعه ها اشاره می کردند، این نسخه دارای محتوای داستانی نوی است که در جزیره ایکی (Iki) یا ایکی نوشیما جریان خواهد داشت. با این وجود، علاوه بر محتوای داستانی نو، نسخه پلی استیشن 5 این اثر از ویژگی های دیگری هم برخوردار خواهد بود. در کنسول پلی استیشن 5 بازی از ویژگی های اختصاصی کنترلر دوال سنس مثل بازخورد لمسی و ماشه های تطبیق پذیر پشتیبانی خواهد نمود. بعلاوه جزئیات بصری بازی در پلی استیشن 5 ارتقا یافته و هدف سازندگان رسیدن به رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه بوده است. در نسخه اصلی بازی، یکی از مشکلاتی که برای بعضی آزاردهنده بود، سینک نبودن دوبله ژاپنی بازی با چهره و دهان شخصیت ها بود. نسخه پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima: Directors Cut دیگر از این مشکل رنج نخواهد برد و دوبله ژاپنی آن کاملا هماهنگ خواهد بود. بعلاوه داده ها و سیوهای شما از نسخه اصلی به راحتی به این نسخه قابل انتقال خواهد بود. گفتنی است که بخش چندنفره گوست او سوشیما که سال قبل به صورت رایگان عرضه شد، در این نسخه هم حضور خواهد داشت.

برخلاف ادعای اولیه، این محتوای داستانی به صورت اثری جدا و مستقل عرضه نخواهد شد و به بازی اصلی وابسته است. بازی Ghost of Tsushima: Directors Cut با قیمت 60 دلار برای پلی استیشن 4 و 70 دلار برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. با این حال، نکته قابل توجه این است که افرادی که بازی اصلی را قبلا خریداری نموده باشند، با هزینه کمتری می توانند به محتوای نو این نسخه دسترسی پیدا نمایند.

در واقع، اگر بازی اصلی را روی پلی استیشن 4 خریداری نموده باشید، با پرداخت 20 دلار می توانید به محتوای نو این نسخه که شامل یک بسته الحاقی داستانی هم می گردد، دسترسی پیدا کنید. البته، با پرداخت 20 دلار فقط به نسخه پلی استیشن 4 بازی دسترسی خواهید داشت و اگر بخواهید از امکانات نسخه نسل بعدی روی کنسول پلی استیشن 5 استفاده کنید، 10 دلار دیگر هم باید بپردازید تا به نسخه نسل بعدی دسترسی پیدا خواهید کرد و از امکانات ویژه این نسخه روی پلی استیشن 5 استفاده کنید. البته، دارندگان پلی استیشن 5 مجبور نیستند برای تجربه بازی حتما 30 دلار (20 دلار برای محتوای اضافی و 10 دلار برای نسخه نسل بعدی پرداخت نمایند) و حتی اگر نسخه پلی استیشن 4 بازی Ghost of Tsushima: Directors Cut را خریداری نموده باشند یا فقط 20 دلار برای ارتقا به این نسخه پرداخت نموده باشند، به وسیله قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل می توانند از محتوای نو و داستانی آن نسخه بهره مند گردد اما در این صورت از ارتقاها و ویژگی های اختصاصی نسخه پلی استیشن 5 بهره مند نخواهند شد.

اینکه دارندگان بازی اصلی برای تجربه این بسته الحاقی باید 20 دلار پرداخت نمایند، چیز عجیبی نیست اما شاید آن 10 دلار اضافی برای نسخه پلی استیشن 5 کمی تصمیم بحث برانگیزی باشد. هرچند همان طور که گفته شد، نسخه پلی استیشن 5 امکانات بیشتری نسبت به نسخه پلی استیشن 4 خواهد داشت.

به هر حال، بازگشت به گوست آو سوشیما و دنیای سامورایی اش به خصوص با توجه به محتوای داستانی نو و اضافه شدن جزیره کوچک ایکی خالی از لطف نیست. بازی از هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است و هواداران می توانند در تاریخ 29 مرداد محتوای داستانی تازه بازی گوست آو سوشیما را تجربه نمایند.

می توانید در ادامه تریلر معرفی Ghost of Tsushima: Directors Cut را ببینید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1044

به "نسخه عظیم تر گوست آو سوشیما با جزیره ای تازه و قابلیت های PS5 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه عظیم تر گوست آو سوشیما با جزیره ای تازه و قابلیت های PS5 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید