میزبان های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در خانه بازی می نمایند

به گزارش خیمه نیوز، اتحادیه فوتبال اروپا بیان کرد آن دسته از تیم هایی که به دلیل شیوع کرونا نتوانسته اند مرحله یک هشتم نهایی رقابت های اروپایی را به انتها برسانند، طبق برنامه قبلی بازی خواهند کرد.

میزبان های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در خانه بازی می نمایند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خاطرنشان کرد که در بازی های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تیم های میزبان در خانه خود بازی خواهند کرد.

دو تورنمنت تحت نظارت یوفا از ماه مارس که ویروس کرونا دنیا را در برگرفت به حالت تعلیق درآمدند و تعدادی از بازی های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برگزار نشدند. قرار است بازی های مراحل بعدی هر یک از دو تورنمنت به صورت متمرکز و تک حذفی (لیگ قهرمانان در شهر لیسبون پرتغال و لیگ اروپا در شهر کلن آلمان) برگزار گردد، اما یوفا به منظور ضایع نشدن حق تیم های میزبان مرحله یک هشتم نهایی به آنها اجازه داده که در خانه خود پذیرایی رقبای شان باشند، البته بدون حضور تماشاگر.

از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان چهار بازی و از همین مرحله از رقابت های لیگ اروپا شش بازی باقی مانده است. همچنین دو بازی در لیگ اروپا حتی در دور رفت هم انجام نشدند که طبق اعلام یوفا این بازی ها به صورت تک حذفی در آلمان انجام خواهند شد.

یوفا همچنین خاطرنشان کرد که بازی های مراحل مقدماتی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در فصل آینده نیز برخلاف روال همیشگی که به صورت رفت و برگشت در خانه هر یک از دو تیم برگزار می شد، این بار به صورت تک حذفی و در استادیومی بی طرف، بدون حضور تماشاگران انجام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 387

به "میزبان های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در خانه بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در خانه بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید