تور آلمان ارزان: ابتلای زوله به ویروس کرونا، 5 بازیکن آلمان قرنطینه شدند

به گزارش خیمه نیوز، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان به بیماری کووید-19 مبتلا شد و به همراه با چهار بازیکن دیگر مانشافت به قرنطینه رفت.

تور آلمان ارزان: ابتلای زوله به ویروس کرونا، 5 بازیکن آلمان قرنطینه شدند

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال آلمان در فاصله دو روز مانده به بازی تیم تحت راهنمایی هانسی فلیک با لیختن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت یک بازیکن تیم ملی آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده است. اتحادیه فوتبال آلمان نامی از بازیکن مدنظر نبرده است، اما اطلاع داد او به همراه چهار بازیکن دیگر که با هم در تماس نزدیک بوده اند، قرنطینه شده اند.

نشریه آلمانی بیلد اما مدعی شد بازیکن مدنظر که به بیماری کووید-19 مبتلا شده، نیکلاس زوله است. طبق این گزارش؛ مدافع بایرن مونیخ علائمی نداشته و پیش از این واکسیناسیون خود را هم به طور کامل انجام داده بود.

تیم تحت راهنمایی هانسی فلیک که در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه اروپاست و صعودش به مرحله پایانی این رقابت ها قطعی شده، پس از رویارویی با لیختن اشتاین، یکشنبه هفته آینده باید در بازی آخر خود در این چارچوب در خانه ارمنستان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1182

به "تور آلمان ارزان: ابتلای زوله به ویروس کرونا، 5 بازیکن آلمان قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ابتلای زوله به ویروس کرونا، 5 بازیکن آلمان قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید