قاسم پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود، طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشد

به گزارش خیمه نیوز، رئیس فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر حمایت این فراکسیون از زنان، عنوان کرد وزیر ورزش اولین وزیری بود که به مجلس دعوت شد.

قاسم پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود، طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فاطمه قاسم پور، رئیس فراکسیون زنان مجلس در حاشیه بازدید از اردو های تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: فراکسیون زنان مجلس به مناسبت روز زن و اینکه اردوی تیم های ملی برای حضور در المپیک در حال برگزاری است، فرصت را مغتنم شمرد که بازدیدی داشته باشد. به بانوان خدا قوت می گویم و اگر می توانیم از جایگاه مجلس کمکی را پیگیری کنیم، حتما این کار را انجام دهیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما سه بازدید داشتیم و ورزشکاران فعال و پرتوان قایقرانی، تیراندازی و تیروکمان را دیدیم. در فراکسیون زنان بحث ورزش بانوان هم در بعد قهرمانی و هم همگانی بسیار اهمیت دارد چون با ورزش همگانی اوقات فراغت بانوان پر می شود و در سلامتی آنها نیزموثر است. در بخش قهرمانی نیز زنان ورزشکار ایرانی می توانند نماد خوبی از یک زن مسلمان فعال و همچنین سفیر جمهوری اسلامی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص درخواست زهرا نعمتی برای تخصیص بودجه برای ورزش زنان گفت: اولین وزیری که دعوت کردیم، وزیر ورزش و بحث ورزش بانوان، بحث جدی ما بود. حتما تمام موارد را در تعامل با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری می کنیم و اگر احیانا این ظرفیت وجود داشته باشد در لایحه بودجه دولت و در مجلس این ظرفیت را ایجاد می کنیم.

طاهره طاهریان، نایب رئیس بانوان کمیته المپیک نیز در حاشیه این بازدید گفت: با هماهنگی تقی زاده، معاون پارلمانی وزارت ورزش با مجلس و با توجه به علاقه مندی نمایندگان مجلس برای دیدار با ملی پوشان و المپیکی ها این برنامه هماهنگ شد و من به نماینده از کمیته ملی المپیک در این جمع حضور دارم.

وی در ادامه اضافه نمود: نمایندگان مجلس ابتدا بازدیدی از دریاچه آزادی داشتند و با سرمربی، قایقرانان و رئیس فدراسیون صحبت کردند. دیدار بعدی با تیراندازان بود. کسب سهمیه بانوان تیرانداز قابل توجه بود و با سرمربی و ملی پوشان صحبت کردند. رئیس فدراسیون نیز درخواست حمایت خود را از این رشته عنوان کرد. در پایان نیز شعبانی بهار و فدراسیون تیراندازی با کمان میزبان نمایندگان بودند.

وی در ادامه اضافه نمود: نمایندگان از فعالیت ورزشکاران حمایت کردند و مطرح شد که آمادگی دارند برای فعالیت ورزش به خصوص زنان که نیاز به حمایت بیشتر داند، گام بردارند. امیدواریم بانوان با حمایت آنها شرایط خوبی برای پیشرفت و حضور در المپیک داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 793

به "قاسم پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود، طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود، طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید