لیست خرید مجذوب کننده زمستانی پرسپولیس

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: پرسپولیس یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ برتر است که برخلاف سایر رقبا در جابجایی تابستانی اصلا عملکرد خوبی نداشت. یحیی گل محمدی برای این تیم 5 بازیکن نو خرید، ولی پیش از بسته شدن پنجره، یکی از آن ها را فروخت تا نشان دهد در تصمیم گیری اش دچار اشتباه شده است.

لیست خرید مجذوب کننده زمستانی پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، در بین بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمدند و فقط علی نعمتی با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی، فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده و بقیه توانایی فنی بالایی را به نمایش نگذاشته اند. پرسروصداترین خرید پرسپولیس در تابستان هم رضا اسدی بود که با وجود تبلیغاتی که درباره کیفیت بازی این بازیکن صورت گرفت، معین شد در حدواندازه های پرسپولیس نیست و یا اینکه دست کم تا به الان نتوانسته کیفیت واقعی بازی اش را به نمایش بگذارد.

به غیر از بازیکنانی که در تابستان به پرسپولیس پیوستند، یحیی گل محمدی تمایل زیادی برای خریدن مهاجم خارجی داشت که پیش از بسته شدن پنجره جابجاییی این باشگاه، قانون فدارسیون فوتبال (تیم هایی که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهکار هستند و پرونده باز در فیفا دارند نمی توانستند خرید خارجی داشته باشند) مانع از تحقق خواسته سرمربی پرسپولیس شد. بعدتر هم که به علت شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس، پنجره جابجاییی این تیم بسته شد. با وجود وعده هایی که سرپرست مدیرعاملی این باشگاه داد این پنجره هنوز بازنشده و یحیی گل محمدی همچنان نمی تواند بازیکن جدیدی بخرد. این در حالی است که پرسپولیس چندهفته ای می شود 2 بازیکن از استقلال تاجیکستان به ایران آورده، ولی آن ها هم به علت بسته بودن پنجره، نتوانسته اند قراردادشان را ثبت نمایند.

حالا، اما همه نگاه ها متوجه جابجایی میان فصل است و ادعا شده که مسائل پرسپولیس تا آن موقع مرتفع خواهد شد؛ این خبر باعث شده تا همین حالا از گوشه و کنار لیست بازیکنان جدیدی که یحیی گل محمدی برای پرسپولیس می خواهد معین شود؛ به گزارش خبرنگاران، لیستی که البته معین نیست مدیران پرسپولیس توانایی نهایی کردنش را داشته باشند یا نه. با این حال، نام 3 ستاره از همین حالا در لیست خرید زمستانی پرسپولیس قرار گرفته است که هرکدام از آن ها می تواند نقشی کلیدی ایفا نماید.

رشید مظاهری

پرسپولیس در فصول اخیر، درون دروازه مسئله ای نداشته وهمیشه یکی از نقاط قوتش همین خط بود. با این حال در این فصل، حامد لک، دروازه بان اصلی پرسپولیس افت نموده و چندین اشتباه هم داشته است. به غیر از این مورد، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان خارجی و ذخیره همیشگی این تیم هم به تازگی به علت نارضایتی از مقدار دریافتی اش، ایران را ترک نموده و گفته دیگر به پرسپولیس برنمی شود. یحیی به خوبی می داند اگر قرار باشد با رقبا بجنگد احتیاج به یک دروازه بان خوب دارد. اینجاست که شایعه حضور رشید مظاهری در پرسپولیس به گوش می رسد. رشید با وجود آنکه دروازه بان استقلال است، ولی در لیست فرهاد مجیدی برای مسابقات قرار نمی گیرد و غالبا سکونشین است. او پیش تر یکی دو باری تا آستانه پرسپولیسی شدن هم پیش رفت، ولی هربار به علتی این موضوع میسر نشد. باوجود کری خوانی های زیادی که او در این چند وقت برای پرسپولیسی ها داشته هنوز هم بسیاری می گویند او قلبا پرسپولیسی است.

سعید عزت اللهی

پرکردن جای خالی احمد نوراللهی، دیگر ماموریت شکست خورده یحیی گل محمدی در پرسپولیس است. او با وجود اصرار بر خریدن رضا اسدی در پرکردن جای خالی احمد ناکام نشان داد تا حالا گل محمدی به فکر خریدن بازیکنی دیگر در این پست باشد. بازیکنی که شایعه شده سعید عزت اللهی، هافبک ملی پوش وایله دانمارک است. عزت اللهی گفته مستقیما با پرسپولیسی ها مذاکره ای نداشته و اگر تیمی علاقمند به جذب او است بهتر است با باشگاه وایله مذاکره کند، چون هنوز با این تیم دانمارکی قرارداد دارد. طبیعی است که اگر پرسپولیس سعید را میان فصل یا انتهای فصل به پرسپولیس بکشاند باید قید یکی از هافبک های دفاعی تیمش (شاید رضا اسدی) را بزند و او را به تیم دیگری واگذار کند.

رضا قوچان نژاد

این یکی از 2 نفر دیگر مجذوب کننده تر است؛ یحیی مدت هاست در پی خریدن بازیکن خارجی است، ولی این مورد قبل از آن بود که قوچان نژاد برای بازی در لیگ ایران ابراز تمایل کند. به گزارش خبرنگاران، شایعه شده که قوچان نژاد در سرلیست خرید زمستانی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس قرار گرفته و حتی عنوان شده همسر رضا قوچان نژاد که پیش تر مخالف حضور در ایران بود، رضایت داده که گوچی در ایران بازی کند. یحیی در روز هایی که تیمش از نداشتن یک مهاجم گلزن رنج می برد، در کوشش است تا گوچی را راضی به حضور در پرسپولیس کند. قوچان نژاد در سه فصل اخیر، همیشه در لیست خرید پرسپولیس قرارداشته و این بار سرخ های تهرانی امیدوار هستند این بازیکن را بخرند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1274

به "لیست خرید مجذوب کننده زمستانی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید مجذوب کننده زمستانی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید