فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم، این تیم برای مشهد است و باید کمکش نمایند

به گزارش خیمه نیوز، دروازه بان تیم فوتبال پدیده گفت، این تیم برای مشهد است و مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید به آن یاری نمایند.

فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم، این تیم برای مشهد است و باید کمکش نمایند

میلاد فراهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط بحرانی پدیده مشهد گفت: شرایط باشگاه قبل از آغاز فصل هم خوب نبود و متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که کار به اینجا رسید و خودمان هم بابت این شرایط از همه بیشتر ناراحت هستیم. از ابتدای لیگ اختلاف هایی بین مسئولان استان خراسان و شهر مشهد با مالک باشگاه وجود داشت که ظاهراً هنوز هم حل نشده است. همین موضوع بازیکنان را از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار داد و باعث شد تا نتایج خوبی نگیریم. الان شرایط کمی بهتر شده است و مسئولان باشگاه کوشش می نمایند تا مسائل کمتر گردد. امیدوارم ما هم نتایج خوبی بگیریم تا قوت قلبی به آنها بدهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این تیم برای مشهد است و طبیعتاً مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد باید کمکش نمایند تا طرفداران فوتبال در مشهد هم از نتایج خوبی که تیم شان می گیرد، راضی شوند. ادامه این اختلاف ها به سود هیچکس نیست و بیشتر از همه فوتبال مشهد ضربه می خورد. بازیکنان هم احتیاج به آرامش فکری دارند و امیدوارم اختلاف ها در نهایت رفع گردد.

فراهانی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان بعلاوه توضیح داد: شرایط تیم حریف هم مشابه با شرایط تیم ماست و هر دو تیم به برد احتیاج دارند. این درست است که بازی سختی در آبادان در پیش داریم، ولی شک نکنید برای برد بازی خواهیم کرد.

دروازه بان پدیده در خصوص کنار رفتن اکبر میثاقیان گفت: اکبر آقا برای تیم زحمت کشید و در سختی ها کنار تیم بود. برای او آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1248

به "فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم، این تیم برای مشهد است و باید کمکش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهانی: از اختلاف مسئولان استان خراسان رضوی با مالک باشگاه ضربه خوردیم، این تیم برای مشهد است و باید کمکش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید