تور ارزان اروپا: عکس خیلی اروپایی ترلان پروانه ، عکس تیپ باورنکردنی خانم بازیگر

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: ترلان پروانه به تازگی عکس جدیدی را در صفحه ایسنتاگرامش منتشر کرد.

تور ارزان اروپا: عکس خیلی اروپایی ترلان پروانه ، عکس تیپ باورنکردنی خانم بازیگر

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان است. ترلان پروانه یکی از زیباترین زنان دنیا است . ترلان پروانه همواره عکس های خاص و متفاوتی را منتشر می نماید . ترلان پروانه یک گریمر حرفه ای است. ترلان پروانه عکس نوی را با استایل اروپایی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، عکس نو ترلان پروانه با استایل اروپایی و ظاهری متفاوت در فضای مجازی جنجال به پا کرد و مخاطبان واکنش های بسیاری نسبت به آن نشان دادند.

ترلان پروانه و تغییر چهره

ترلان پروانه را از بچگی همه می شناسند. در آن موقع از بازیگران کودک بسیار زیبا و ملوس سینما بود اما وقتی عظیم شد، تحت تاثیر جو تغییراتی بر روی صورتش انجام داد که باعث شد تا چهره ای غیر طبیعی و حتی زشت داشته باشد. متاسفانه در میان بازیگران خانم ایرانی عمل های زیبایی بسیار رایج شده که گاهی نه تنها زیبا نمی شوند بلکه منجر به زشت شدنشان هم می گردد.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر عظیمتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

وی ازدواج نکرده و مجرد است اما چندین بار شایعاتی درباره ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی،سعید عزت اللهی و فرشاد

منبع: رکنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1116

به "تور ارزان اروپا: عکس خیلی اروپایی ترلان پروانه ، عکس تیپ باورنکردنی خانم بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: عکس خیلی اروپایی ترلان پروانه ، عکس تیپ باورنکردنی خانم بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید