عکس های بهنوش بختیاری را مقایسه کنید

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران: بهنوش بختیاری عکس های جدیدی از چهره خود منتشر کرد که توانست مخاطبان را شوکه کند.

عکس های بهنوش بختیاری را مقایسه کنید

بهنوش بختیاری از چهره های مشهور تلویزیون و سینماست. بهنوش بختیاری در حمایت از ترنس ها قدم زیادی برداشته است. حواشی پیرامون بهنوش بختیاری زیاد است. بهنوش بختیاری در اینستاگرام فعالیت گسترده دارد. بهنوش بختیاری عکس جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، بهنوش بختیاری عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که تعجب همه را به همراه داشت. او از چهره جدیدی که به برای خود ساخته است ، رونمایی کرد.

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص این بچه چیزی ننوشته است. اما کاربران می گویند احتمال بچه متعلق به بستگان او باشد.

بعضی هم می گویند که شاید او بچه دار شدنش را پنهان نموده باشد و به تازگی بچه دار شده باشد.

اما هنوز این شائبه تایید و تکذیب نشده است.

بهنوش بختیاری در استوری اینستاگرامی اش از وصیتش در زمان مرگ سخن گفت.

عایدی اینستاگرامی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است بیشتر از حضور در قاب تلویزیون و پرده سینما در اینستاگرام فعال است و تقریبا روزی نیست بهنوش بختیاری پست و استوری در اینستاگرام خود منتشر نکند. بهنوش بختیاری به نظر می رسد روی عایدی اینستاگرامی خود هم حساب زیادی باز نموده و بهنوش بختیاری با همکاری مدیربرنامه اش به طور پیوسته پست و استوری تبلیغاتی برای فالوورهای خو منتشر می نماید.سلفی بهنوش بختیاری دوباره حاشیه ساز شد.

بهنوش بختیاری از هنرمندانی است که کار خیر می نماید اما تا آن را در بوق و کَرنا نکند ول کن ماجرا نیست. از طرفی هم تبلیغات بی امان خانم بازیگر مخاطبانش را خسته نموده و دیگر خیلی ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ های پلنگ طور است.

فالوورهای میلیونی بهنوش بختیاری

اسکورت مانند رئیس جمهور گرفته تا تقاضای رایگان کردن آب و برق برای مردم ! بهنوش بختیاری یکی از جنجالی ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است که چند میلیون فالوور دارد. او مدتی قبل درباره رایگان کردن آب و برق برای مردم حاشیه هایی را ایجاد نموده بود :بهنوش بختیاری شرایط کشور آمریکا را با ایران مقایسه کرد و گفت که کشور امریکا را که کشوری بد می دانیم امکانات و تسهیلات زیادی به مردم و کسب و کارها داده و حتی یک سری معافیت ها برای بدهی های دولتی را اعمال نموده اند اما در ایران حتی قبض را پیامکی ارسال می نمایند تا مبادا یک هفته دیرتر پرداخت گردد !

خانوم بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام نمود به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر گردد. یکسال بعد از اینکه اعلام نمود نمی تواند باردار گردد در اسفند 95 خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

منبع: رکنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1346

به "عکس های بهنوش بختیاری را مقایسه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های بهنوش بختیاری را مقایسه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید