بازیگران مشهور ایرانی که کافه یا رستوران دارند

به گزارش خیمه نیوز، بسیاری از بازیگران ایرانی در کنار فعالیت در عرصه بازیگری برای داشتن یک منبع عایدی پایدارتر به سراغ راه اندازی کافه یا رستوران رفته اند. بعضی از آن ها در این شغل پیروز بوده اند و بعضی هم البته پس از مدتی مجبور به رها کردن آن شده اند.

بازیگران مشهور ایرانی که کافه یا رستوران دارند

محمدرضا گلزار: رستوران انار

به گزارش روزیاتو، محمدرضا گلزار به همراه برادر خود بردیا گلزار، رستوران مجلل انار را در محله جردن ِ تهران راه اندازی نموده است. به علت مشغله های زیاد محمدرضا گلزار، برادر او بردیا گلزار مدیریت رستوران را برعهده گرفته است. رستوران انار پیش تر در سریال تعبیر وارونه یک رویا فریدون جیرانی رونمایی شده بود و نام این رستوران از آن موقع مورد توجه مخاطبان نهاده شد.

بهاره رهنما: کافه رستوران گوزن

کافه رستوران گوزن در محله سعادت آباد ِ تهران متعلق به بهاره رهنما است. رهنما از ابتدای کار تمام هزینه های لازم برای راه اندازی کافه رستوران را نداشت به همین علت با چند نفر شریک شد تا بتواند این ایده را اجرایی کند. به گفته خودش، بخش اعظم سهام و رسیدگی به این کافه رستوران بر دوش دوستانش است.

بهرام رادان: کافه ویونا

اینطور که گفته می گردد بهرام رادان سرمایه دار کافه ویونای خیابان پاسداران ِ تهران است که از سال 95 فعالیت خود را شروع نموده و او نقشی در اداره آن ندارد.

سیاوش خیرابی: فست فود کنجد

فست فود کنجد سیاوش خیرابی دو شعبه در تهران (خیابان فاطمی) و رشت (خیابان گلسار) دارد. به علت اینکه روی نان هایش کنجد می زنند، نام کنجد را برای این فست فود گذاشته اند. اداره فست فود کنجد با برادر های سیاوش خیرابی است و خود او در اوقات بیکاری اش به آنجا می رود.

لاله اسکندری: رستوران طاقچه

لاله اسکندری به همراه همسر خود در روز های پایانی سال 96، کافه رستورانی به نام طاقچه در شهر شیراز افتتاح کرد که در مراسم افتتاحیه آن تعداد زیادی از بازیگران معروف حضور داشتند.

امین حیایی: کافه وانیل

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق از سال 93 کافه کوچکی به نام وانیل را در لواسان راه اندازی نموده اند. اداره این کافه برعهده نیلوفر خوش خلق است.

فریبا نادری: رستوران دلیجان

فریبا نادری به همراه همسر خود مهرداد طباطبایی که از فعالان حوزه مواد غذایی است چند سالی است رستوران دلیجان را در خیابان فرشته تهران راه اندازی نموده است. بازیگران مشهور زیادی در مراسم افتتاحیه این رستوران شرکت کردند.

سام درخشانی: رستوران خونه

سام درخشانی در حوالی خیابان چهارراه دنیا کودک ِ تهران رستوران خونه را راه اندازی نموده است که در آن تنها غذا های ایرانی سرو می گردد.

شهاب حسینی: کافه هنر

شهاب حسینی در دهه 80 به همراه همسرش پریچهر قنبری کافه هنر را در لواسان راه اندازی کرد که به شکل یک کلبه چوبی ساخته شده است.

امیرحسین آرمان: رستوران پارادیزو

امیرحسین آرمان چند سالی است رستورانی ایتالیایی به نام پارادیزو به راه انداخته است که در محله عظیمیه کرج واقع شده است.

لیلا حاتمی و همسرش علی مصفا سال ها پیش کافه ای در خیابان آبان ِ تهران داشتند که بسته شد. پس از آن در طبقه بالای سینما جمهوری ِ تهران کافه آنتراکت را راه اندازی کردند که آن هم در سال 87 دچار آتش سوزی شد.

اشکان خطیبی تا پیش از مهاجرتش از ایران رستورانی به نام نعنا در منطقه فشم ِ تهران داشت.

جواد عزتی رستورانی به نام ترنج در خیابان میرداماد ِ تهران داشت که پس از مدتی تعطیل شد.

هادی کاظمی در محله زعفرانیه تهران رستورانی به نام لیالی داشت که پس از آنکه یک بار طعمه حریق شد، فعالیت آن دیگر متوقف شد.

روناک یونسی نیز تا پیش از مهاجرتش از ایران، به همراه همسر خود رستورانی در جزیره کیش داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1550

به "بازیگران مشهور ایرانی که کافه یا رستوران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران مشهور ایرانی که کافه یا رستوران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید