شما بگویید؛ از کدام برند اندروید باکس استفاده می کنید؟

به گزارش خیمه نیوز، اندروید باکس دستگاهی است که به شما یاری می نماید تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. حال سوال ما از شما این است که آیا از این دستگاه استفاده می کنید؟ اگر بله، از چه برندی؟

شما بگویید؛ از کدام برند اندروید باکس استفاده می کنید؟

اندروید باکس چیست؟

این دستگاه قابلیت های زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن می توان به تبدیل تلویزیون غیر هوشمند و قدیمی به یک تلویزیون هوشمند و کاملا مدرن با سیستم عامل اندروید اشاره نمود. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که نمی خواهید تلویزیون قدیمی خود را تعویض کنید، خرید این دستگاه می تواند واقعاً نجات بخش باشد چرا که تمام امکاناتی که یک تلویزیون هوشمند را به آن می دهد بدون اینکه احتیاج به پرداخت هزینه های گزاف باشد.

حالا که می دانید اندروید باکس چیست پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را هم بخوانید تا به شناخت بیشتری از این دستگاه برسید. در بازار تلویزیون های هوشمند زیادی وجود دارند که همه آن ها در مقایسه با نمونه های غیر هوشمند قیمت بسیار بیشتری دارند. این تلویزیون ها را می توانید به اینترنت متصل نموده و از اپلیکیشن ها و حتی بازی های مختلف بهره ببرید و لذت ببرید.

اما هر تلویزیونی هوشمند نیست و امکاناتی را که اشاره نموده ایم ندارد. شما با یک تلویزیون غیر هوشمند هیچ کاری جز دیدنی محتوایی که در کانال های مختلف پخش می شوند نمی توانید انجام دهید. نهایت اینکه فلش USB را به تلویزیون متصل نموده و فیلم و سریال مورد علاقه خود را دیدن کنید. اینجاست که اهمیت یک اندروید Box می تواند خود را نشان دهد. این ابزار آنقدر کاربردی است که احتیاج شما به خرید یک تلویزیون را کاملا از بین می برد. البته مگر اینکه کیفیت تلویزیون شما را ارضاء نکند در غیر این صورت شما با اندروید باکس می توانید تلویزیون خود را همه کاره کنید.

با اندروید باکس، شما یک روح به تلویزیون خود تزریق می کنید که با استفاده از آن می توانید روی تلویزیون اپلیکیشن یا حتی بازی نصب کنید. حتی می توانید از این اپ ها در حالت آفلاین هم بهره ببرید. البته اگر از آن پشتیبانی نمایند.

مزایا و معایب اندروید باکس

اما این دستگاه یک ایراد هم دارد؛ یک تأخیر نسبتا محسوس که به خاطر یکپارچه نبودن این قابلیت با تلویزیون به وجود می آید و طبیعی هم هست. تلویزیون های هوشمند چون به صورت پیش فرض سیستم عامل دارند، تأخیر کمی در اجرای دستورات دارند اما تبدیل کردن یک تلویزیون ساده و غیر هوشمند به یک تلویزیون هوشمند به وسیله یک دستگاه ثانویه می تواند باعث کند شدن عملکرد کلی تلویزیون شما گردد. اگر تلویزیون شما قدیمی باشد، با اتصال اندروید باکس به آن قطعا کند شدن رابط کاربری را حس خواهید کرد. البته در بعضی از مواقع شما کندی را تجربه نخواهید کرد اما بدانید اگر این مورد رخ داد کاملا طبیعی است و دستگاه یا تلویزیون مسئله ای ندارند.

به صورت کلی اندروید باکس دستگاهی است که به شما یاری می نماید دنیای وسیع اینترنت را در تلویزیون خود داشته باشید؛ فیلم ببینید، انیمیشن دلخواه خود را دیدن کنید، موسیقی گوش دهید، بازی های مجذوب کننده را تجربه کنید، گوشی یا تبلت را به تلویزیون متصل کنید، به اینترنت متصل شوید و در صفحه ای بسیار بزرگ به خواندن اخبار روزانه مشغول شوید و کلی کارهای مجذوب کننده دیگر که قطعا تجربه شما را دگرگون خواهد نمود.

برترین برند اندروید باکس

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که این دستگاه را فراوری می نمایند؛ از جمله این موارد می توان به فیلیمو، تسکو، شیائومی، نت باکس، ایکس ویژن، نماوا و… اشاره نمود. همه این برندها نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. حال شما از کدام یک از این برندها استفاده می کنید و تجربه تان از استفاده از آن ها چگونه بوده است؟

از کدام برند اندروید باکس استفاده می کنید؟

نماوا

ایکس ویژن

نت باکس

شیائومی

تسکو

فیلیمو

برندهای دیگر (کامنت کنید)

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1569

به "شما بگویید؛ از کدام برند اندروید باکس استفاده می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما بگویید؛ از کدام برند اندروید باکس استفاده می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید