برنامه جدید شرکت گوگل برای تبدیل دست خط های ناخوانا

به گزارش خیمه نیوز، شرکت گوگل اعتبار و سابقه زیادی دارد. شرکت گوگل همیشه سعی در ارائه برنامه های کاربردی و جدید برای کاربران دارد.

برنامه جدید شرکت گوگل برای تبدیل دست خط های ناخوانا

اخیرا شرکت گوگل در جهت توسعه قابلیت نوشتن با دست بر روی اسمارت فون وتبلت به فراوری کیبورد تازه برای دیوایس های اندرویدی اقدام کرده که قادر است دستخط ناخوانای شما را به متن دیجیتال تبدیل نماید.این قابلیت نوین از سوی شرکت گوگل Google Handwriting Input نامگرفته است و به این صورت است که یک جعبه برای شما محیا می سازد که در آن می توانیدبنویسید .

این قابلیت نوین با استفاده از قلم و انگشت کار می نماید و می تواند از 82زبان پشتیبانی نماید. این برنامه جدید که دارای نتایج مثبتی در آنالیز های اولیه بوده است براساس اعلام دیجیتال ترندز دارای توانایی بالایی در درک دست خط های بدمی باشد.در حال حاضر این برنامه در گوگل پلی به طور رایگان قابل دسترس می باشد .

گوگل پلی (google play) چیست؟

گوگل پلی( Google Play) یک سرویسپخش دیجیتال محتوای چندرسانه ای از جانب شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن هاو بازی های اندروید و یک مدیا پلیر ابری است.این خدمات به وسیله وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندروید و گوگل تی وی قابل دسترسی است. خریداری محتوا برای تمام پلتفرم ها و دستگاه هاقابل دسترس می باشد. گوگل پلی در ماه مارس 2012 معرفی شد. زمانی که گوگل خدمات دوبرند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام نمود؛ برند جدید گوگل پلی را معرفیکرد .

منبع: Be6

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 222

به "برنامه جدید شرکت گوگل برای تبدیل دست خط های ناخوانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدید شرکت گوگل برای تبدیل دست خط های ناخوانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید