طراحی سایت: سایت آاس: امیرعابدزاده قهرمان بزرگ مسابقه پونفرادینا و خیخون بود

به گزارش خیمه نیوز، سایت نشریه آاس اسپانیا درخشش دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا را عامل ناکامی اسپورتینگ خیخون دانست.

طراحی سایت: سایت آاس: امیرعابدزاده قهرمان بزرگ مسابقه پونفرادینا و خیخون بود

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خبرنگاران - در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگای بی، تیم فوتبال پونفرادینا میهمان خیخون بود و در انتها با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

سایت آاس در گزارش خود از این بازی درخشش امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا را عامل ناکامی اسپورتینگ خیخون دانست و او را قهرمان بزرگ مسابقه توصیف کرد.

در گزارش آاس آمده است، پونفرادینا با رجحان دو گل در انتها نیمه اول به رختکن رفت با این وجود رودریگز در آغاز نیمه دوم دیوانه کننده بازی را به تساوی کشاند، اما امیر مانع از پیروزی تیم میزبان شد.

گل زیبای خوزه نارانخو باعث شد دپورتیوو پونفرادینا در ال مولینون کوئینی پیروز گردد و کامبک اسپورتینگ را بی اثر کرد.

تیم میزبان در ابتدای نیمه دوم دیوانه وار با دو گل خوزه لوئیس رودریگز به تساوی رسید، اما تیم مهمان امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی را به عنوان قهرمان بزرگ بازی در اختیار داشت چرا که با واکنش ها و دخالت های خود از پیروزی میزبان جلوگیری کرد.

پس از مساوی شدن نتیجه، اسپورتینگ خطرات بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کرد، اما امیر عابدزاده آنجا بود تا هر توپی را که روی دروازه اش می آمد بیرون بیاورد یا بگیرد.

اتفاق مهم این مسابقه در دقیقه 78 رخ داد که ضربه پای چپ جونی با واکنش فوق العاده دروازه بان تیم مهمان مهار شد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

اسپورتینگ همچنان می توانست در وقت های اضافه بازی را مساوی کند، اما امیر دوباره در آنجا ظاهر شد. زمانی که شوت اریک رامیرز در راه ورود به دروازه بود تا نتیجه تساوی (که شاید عادلانه ترین نتیجه بود) رقم بخورد این بازیکن ایرانی با یک کشش بدن عالی شوت او را مهار کرد.

سایت آاس در انتها گزارش خود عابدزاده و رودریگز را به عنوان برترین بازیکنان میدان انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید

  • شکست رئال از یاران عابدزاده

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1356

به "طراحی سایت: سایت آاس: امیرعابدزاده قهرمان بزرگ مسابقه پونفرادینا و خیخون بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت آاس: امیرعابدزاده قهرمان بزرگ مسابقه پونفرادینا و خیخون بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید