لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید باز هم به شاختار باخت، سرنوشت صعود کهکشانی ها به هفته آخر کشیده شد

به گزارش خیمه نیوز، دیدارهای شب نخست از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با باخت خارج از خانه پرافتخارترین تیم رقابت ها مقابل شاختار دونتسک اوکراین شروع شد.

لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید باز هم به شاختار باخت، سرنوشت صعود کهکشانی ها به هفته آخر کشیده شد

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب دو ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها از گروه B تیم فوتبال رئال مادرید در اوکراین مقابل میزبان خود تیم شاختار دونتسک با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و کار خود را برای صعود به دور بعد بسیار سخت کرد.

دنتینو در دقیقه 57 و سولومون در دقیقه 82 گل های شاختار دونتسک را به ثمر رساندند تا این تیم همچون بازی رفت کهکشانی ها را شکست دهد. شاختار در هفته نخست مسابقات پیروز شده بود رئال را در مادرید با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

با این نتیجه شاختار همچون رئال مادرید هفت امتیازی شد، اما به دلیل کسب نتایج بهتر در بازی های رودررو بالاتر از حریف اسپانیایی خود در رده دوم جدول گروه B نهاده شد. رئال مادرید برای حذف نشدن در مرحله گروهی باید در هفته انتهای رقابت ها در خانه خود مونشن گلادباخ را شکست دهد.

در بازی همزمان، تیم های لوکوموتیو مسکو و سالزبورگ اتریش در گروه A در پایتخت روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک نماینده اتریش به انتها رسید.

بریشا دو بار در دقایق 28 و 41 و آدیمی در دقیقه 81 گل های سالزبورگ را به ثمر رساندند و آنتون میرانچوک در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی تنها گل نماینده روسیه را زد.

با این نتیجه لوکوموتیو سه امتیازی به قعر جدول گروه سقوط کرد و سالزبورگ با چهار امتیاز در رده سوم نهاده شد. نماینده روسیه با شکست مقابل سالزبورگ عملاً از دور مسابقات لیگ قهرمانان حذف شد، چرا که در ملاقاتهای رودررو عملکردی ضعیف تر از دیگر تیم های گروه A داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 665

به "لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید باز هم به شاختار باخت، سرنوشت صعود کهکشانی ها به هفته آخر کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید باز هم به شاختار باخت، سرنوشت صعود کهکشانی ها به هفته آخر کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید