رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی لازم است

به گزارش خیمه نیوز، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید ضروری بودن تقویت تعامل درون و برون سازمان گفت: همکاران ضمن تقویت ارتباط و تعامل درون و برون سازمانی باید بتوانند مدیریتی جامع و کلان را در سایر حوزه ها به کار ببرند.

رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی لازم است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی سلاجقه در بازدید از معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در محیط زیست کشور پرداخت.

وی گفت: اهمیت اطلاع رسانی و مستند سازی در سازمان بسیار حائز اهمیت است، زیرا با تقویت این بخش می توانیم مردم را از کار های اجرا شده، آگاه کنیم.

سلاجقه اضافه کرد: میدان در اختیار شماست و شما هستید که می توانید با معین کردن توان زیست بوم منطقه و شاخص های آن و ظرفیت سازی، نقش مهمی را در سازمان ایفا کنید.

معاون رئیس جمهوری به ضرورت ایجاد سامانه دیتابیس ملی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره نمود و گفت: با ایجاد این سامانه و آنالیز اطلاعات در تمامی موارد از جمله حوضه آبریز، خاک و غیره، اساتید دانشگاهی و دانشجویان و سایر افراد متخصص نیز می توانند از این سامانه در جهت تکمیل و پروژه های تحقیقاتی استفاده نمایند.

در این نشست که مدیران مختلف بخش معاونت محیط زیست طبیعی حضور داشتند، عملکرد و برنامه های آینده این معاونت مطرح و آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1169

به "رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس سازمان محیط زیست: تقویت تعامل درون و برون سازمانی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید