روایت اولین حضور سینمایی با دو نقش اصلی در جشنواره فجر

به گزارش خیمه نیوز، بازیگرنقش نخست فیلم های من می ترسم و قصیده گاو سفید با بیان اینکه دوست داشتم اتفاقات بهتری در این سال ها در سینما برایم اتفاق می افتاد، ولی فیلم های سربلندی دارم که به آن ها افتخار می کنم.

روایت اولین حضور سینمایی با دو نقش اصلی در جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار فرهننگی خبگزاری دانشجو، پوریا رحیمی سام، بازیگری که با فیلم های من می ترسم و قصیده گاو سفید در جشنواره فیلم فجر به عنوان نقش نخست حضور داشت، در خصوص حضورش در فیلم من می ترسم به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: خوشحالم که در اولین نقش سینمایی خود، در کنار بزرگانی بودم که در راستا آموختن قرار گرفتم. من خیلی دوست داشتم اتفاقات بهتری در این سال و نقش های خوبی در سینما برایم اتفاق می افتاد، ولی با همین کارنامه، فیلم های سربلندی دارم که به آن ها افتخار می کنم.

رحیمی سام در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چطور در این کاراکتر که در ابتدا درون گرا و شاعر مسلک است و در پایان تبدیل به یک هیولا می شود، کنار آمدید، گفت: یک ترس نهادینه شده و تعریف شده ای در همه آدم ها وجود دارد و ما باید یک همچین ترسی در خودآگاه و ناخودآگاه امروز جامعه خود طرفیم و خیلی ها شاید همچین ترسی را همراه خود داشته باشند، و این ترس وقتی آغشته می شود با اینکه قدرت، با آدم ها چکار می کند، در واقع تبدیل به یک ترس بزرگ تر می شود.

وی ادامه داد چیزی که من را در رسیدن به این نقش کمک کرد، خود فیلمنامه و قصه بود و خیلی نیاز نداشتم کار خاصی انجام دهم و گذاره ها و نشانه های این را در خودم پیدا کردم و همه این ها و دقت در اطراف و مردم جامعه، باعث شد که در پروسه رسیدن به این نقش کار پیچیده ای نداشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 143

به "روایت اولین حضور سینمایی با دو نقش اصلی در جشنواره فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت اولین حضور سینمایی با دو نقش اصلی در جشنواره فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید