ساخت قسمت سوم تلماسه آرزوی من است

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ در مصاحبه اخیر با Empire ، کارگردان امید خود را برای ساخت قسمت سوم از مجموعه فیلم های علمی تخیلی حماسی بیان نمود و گفت: اگر من پیروز به ساخت یک سه گانه شوم، این رویا به حقیقت خواهد رسید.

ساخت قسمت سوم تلماسه آرزوی من است

تلماسه: قسمت سوم بر اساس کتاب تلماسه مسیح، دنباله مستقیم رمان اصلی فرانک هربرت نویسنده تلماسه در سال 1965 ساخته خواهد شد. هربرت در مجموع پنج دنباله نوشت، از جمله بچه های تلماسه و خدا، امپراطور تلماسه. پس از مرگ هربرت در سال 1986، پسرش برایان چندین رمان و دنباله های پیش عایدی را در دنیای تلماسه منتشر کرد.

ویلنوو در خصوص پیشرفت خود در تلماسه: قسمت سوم به کنایه گفت: فعلا روی کاغذ برنامه هایی داریم.

ویلنوو شرح داد: تلماسه مسیح در واکنش به این واقعیت نوشته شد که مردم پل آتریدس را یک قهرمان می دانستند.کاری که او می خواست انجام دهد نیست. اقتباس من به ایده او نزدیک تر است که در واقع یک هشدار است.

ویلنوو فاش کرد که اگر اقتباس او از تلماسه مسیح اتفاق بیفتد، سومین فیلم او، آخرین فیلم او در مجموعه تلماسه خواهد بود.

تلماسه: قسمت دوم ویلنوو داستان پل آتریدس (تیموتی شالامه) را ادامه خواهد داد که او با چانی (زندایا) و فریمن ها متحد می گردد تا از کسانی که خانواده اش را نابود کردند، انتقام بگیرد. علاوه بر این دو، بازیگران تلماسه: قسمت دوم شامل آستین باتلر، فلورانس پیو، ربکا فرگوسن، خاویر باردم دیو باتیستا، کریستوفر واکن و لیا سیدوکس هستند.

البته لازم به ذکر است ساخت دنباله این فیلم تا 15 مارس 2024 به تعویق افتاده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1594

به "ساخت قسمت سوم تلماسه آرزوی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت قسمت سوم تلماسه آرزوی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید