رهن 50 میلیون تومانی در منطقه ها پایین تهران

به گزارش خیمه نیوز، آنالیز ها نشان می دهد که درمنطقه ها پایین مرکز، خانه راحت تر پیدا می گردد به طوریکه با داشتن کمترین بودجه هم می توان در این منطقه ها خانه برای اجاره یافت.

رهن 50 میلیون تومانی در منطقه ها پایین تهران

به گزارش مهر، آنالیز ها در منطقه ها پایین تهران نشان می دهد که مردم با تمام دارایی خود در پی این هستند که خانه خریداری نمایند تا دارایی هایشان کم نگردد از سوی دیگر اجاره نشینان که نگران شرایط اجاره بها هستند در پی قیمت گرفتن به منطقه ها پایین رجوع نموده اند.

50 میلیون رهن برای اجاره یک واحد خانه قابل سکونت

یکی از مشاورین املاک در منطقه افسریه در مورد قیمت ها خانه در این منطقه گفت: در حال حاضر بیشتر مردم در پی خرید خانه با متراژ های پایین هستند و، اما در روز از آدم هایی که می آیند و قیمت می گیرند نهایت یک نفر خریدار واقعی است.

وی در مورد اجاره بها نیز گفت: باتوجه به اینکه این منطقه به نوعی بازار حساب می گردد و بیشتر فراوری نمایندگان برای اجاره انبار مراجعه می نمایند و ثبت اجاره بها بیشتر اجاره انبار است، اما اجاره خانه نیز کم و بیش صورت می گیرد اجاره مسکن قابل سکونت از 50 میلیون رهن شروع می گردد.

خرید خانه 50 متری در منطقه ها پایینی شهر

یکی دیگر از مشاورین املاک در مورد اجاره بها در محله اتابک به مهر می گوید: درحال حاضر خریدار واقعی وجود ندارد چرا که مردم با 800 تا 1 میلیارد در پی خانه مناسب می گردند با این قیمت ها در این محله می توان خانه نهایت 50 متری خریداری نمایند نه بیتشر بنابراین ناامید از خرید می شوند و می روند.

وی در ادامه از اجاره بها در این محله گفت: در این روز ها مردم بیشتر در پی اجاره مسکن براساس بودجه ای که دارند می گیرند و اگر همین رویه باشد فک کنم واحد مسکونی در فصل تابستان به سختی رد این محل پیدا گردد با توجه به اینکه این محل یکی از قدیمی ترین محله های تهران است که با بودجه بسیاری از مستأجران همخوانی دارد.

اجاره بها

خرید خانه

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1548

به "رهن 50 میلیون تومانی در منطقه ها پایین تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهن 50 میلیون تومانی در منطقه ها پایین تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید