غیبت دیاباته و شجاعیان مقابل آلومینیوم، محمد دانشگر جانشین احتمالی وریا غفوری

به گزارش خیمه نیوز، خبرگزاری خبرنگاران- با اعلام سرپرست باشگاه استقلال دو بازیکن این تیم به صورت قطعی قادر به همراهی تیم شان در سفر به اراک نخواهند بود.

غیبت دیاباته و شجاعیان مقابل آلومینیوم، محمد دانشگر جانشین احتمالی وریا غفوری

به گزارش خبرنگاران، شاگردان فرهاد مجیدی برای حضور در رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران خود را آماده می کنند و در پی کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر هستند؛ آن ها باید در این هفته از رقابت ها در اراک به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم بروند، اما مجیدی به مانند بازی های گذشته دست بازی برای انتخاب ترکیب خود ندارد.

چرا که با اعلام نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که صبح امروز وارد تهران شده، قطعا جایی در فهرست آبی پوشان مقابل آلومینیوم نخواهد داشت و داریوش شجاعیان هافبک بازیساز آبی ها هم علی رغم حضور در تمرینات، قادر به همراهی تیمش مقابل آلومینیوم نیست. عبداللهی هم چنین اظهارنظر قطعی راجع به حضور وریا غفوری و احمد موسوی در فهرست استقلال نکرد و آن را منوط به شرایط این دو بازیکن در تمرینات دانست و این طور توضیح داد که ممکن است وریا غفوری و سیداحمد موسوی در بازی پنجشنبه شب مقابل آلومینیوم اراک حضور داشته باشند.

باشگاه استقلال در روزهای اخیر با فیفا نامه نگاری کرده است. باشگاه استقلال در مورد هروویه میلیچ و شیخ دیاباته از فیفا استعلام گرفته است. شیخ دیاباته در شرایطی امروز وارد ایران شده که قرارداد او و میلیچ با استقلال فردا به سرانجام می رسد و چون قرارداد آنها طوری بوده که باید حقوق آنها به صورت ماهانه پرداخت شود، اینطور به نظر می رسد آنها می توانند قبل از سرانجام فصل از این تیم جدا شوند.

با این حال استقلالی ها در مورد قرارداد این دو بازیکن از فیفا استعلام گرفته اند تا مشخص شود آیا می توانند از آنها در بازی های آینده استفاده کنند یا نه.در این بین در صورتی که جواب فیفا منفی باشد، استقلالی ها باید با این دو بازیکن برای حضور تا سرانجام فصل به توافق برسند و احتمالا متممی به قرارداد آنها اضافه کنند. استقلالی ها این روزها در حال آماده سازی خود برای جدال با آلومینیوم اراک هستند. این بازی پنجشنبه برگزار خواهد شد.

میلیچ مدافع چپ استقلال به طور قطع در بازی با آلومینیوم اراک غایب خواهد بود. هروویه میلیچ در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب خواهد بود. هروویه میلیچ بازیکنی است که در بازگشت به ایران مصدوم شد و به همین دلیل در بازی با پدیده و گل گهر غایب بود. با این حال از استقلال خبر می رسد که این بازیکن در بازی با آلومینیوم اراک هم غایب است هرچند که او قراردادش با این باشگاه به سرانجام رسیده و باید برای ادامه فصل توافق کند. در این بین داریوش شجاعیان که از روز گذشته به تمرین استقلال اضافه شده است شانس کمی برای حضور در بازی با آلومینیوم اراک خواهد داشت.

ممکن است کاپیتان استقلال در بازی با آلومینیوم اراک غایب باشد. وریا غفوری روز گذشته به طور کامل در تمرین گروهی استقلال حضور نداشت. وریا غفوری به دلیل مصدومیتی که در بازی با پدیده نصیبش شد بین دو نیمه از زمین بازی تعویض شد و در بازی با گل گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم غیاب بود.

غفوری که چند روزی به صورت اختصاصی در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، روز گذشته در بخشی از تمرین به صورت گروهی و در بخش دیگری از تمرین به صورت اختصاصی کار خود را دنبال کرد. با این شرایط حضور غفوری در بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعی نیست ولی این بازیکن به احتمال فراوان می تواند برابر تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر به میدان برود.

مدافع استقلال احتمالا برای بازی آلومینیوم جانشین وریا غفوری خواهد شد. محمد دانشگر برای حضور در پست دفاع راست استقلال در بازی آلومینیوم اراک شانس بیشتری از احمد موسوی دارد. وریا غفوری در بازی با پدیده مصدوم شد و در بازی با گل گهر سیرجان هم نتوانست تیمش را همراهی کند. کاپیتان استقلال روز گذشته هم به طور کامل در تمرین استقلال حضور نداشت تاحضور او برای بازی با آلومینیوم اراک در هاله ای از ابهام باشد.

با این شرایط از استقلال خبر می رسد در صورت غیبت وریا غفوری، شانس دانشگر برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از احمد موسوی است و احتمالا او مثل نیمه دوم بازی با پدیده و بازی با گل گهر سیرجان در این پست به میدان می رود. فرهاد مجیدی از نمایش دانشگر در پست دفاع راست تیمش راضی است و تغییری در این پست انجام نخواهد داد. استقلال و آلومینیوم اراک روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1029

به "غیبت دیاباته و شجاعیان مقابل آلومینیوم، محمد دانشگر جانشین احتمالی وریا غفوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت دیاباته و شجاعیان مقابل آلومینیوم، محمد دانشگر جانشین احتمالی وریا غفوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید