رزاق پور: انتظار بیشتری از پرسپولیسی ها داشتم، داور با بدترین لحن با ما صحبت می کرد

به گزارش خیمه نیوز، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت که علی صفایی با بازیکنان این تیم با بدترین لحن صحبت می نموده است.

رزاق پور: انتظار بیشتری از پرسپولیسی ها داشتم، داور با بدترین لحن با ما صحبت می کرد

به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل رزاق پور پس از شکست 2 بر یک ماشین سازی تبریز مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس که بر پایه مالکیت توپ بازی می نماید، رو به توپ های بلند آورده بود. ما نتیجه را برگرداندیم، اما در دقیقه 90 روی بعضی مسائل گل خوردیم. مطهری و فنایی مربیان من بوده اند و دوست داشتنی هستند، اما انتظار بیشتری از آنها داشتم. دو بازیکن ما در دقیقه 94 روی زمین افتاده بودند و توپ را بیرون زدیم. انتظار داشتیم توپ را به ما بدهند که این کار را نکردند و همان توپ وارد دروازه شد.

صحبت های من تأثیری ندارد و امتیازی به بازی خوب ما تعلق نمی گیرد.، وی ضمن بیان این جمله گفت: چند بازی است که اینگونه کار می کنیم و امتیازی به ما نمی دهند. باید بیشتر کوشش کنیم. ماشین سازی تک و تنهاست و کسی به ما یاری نمی نماید. در تبریز هم خیلی ها دوست دارند این تیم نتیجه نگیرد. ما همچنان کوشش می کنیم و از مردم خوب تبریز هم عذرخواهی می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع ماشین سازی با انتقاد از تفاوت برخورد علی صفایی با بازیکنان دو تیم توضیح داد: داور با بازیکن ما با بدترین لحن صحبت می کرد، اما به بازیکن پرسپولیس می گفت خواهش می کنم وقت تلف نکن یا خواهش می کنم اعتراض نکن. چرا از آنها خواهش می کنید، اما چون ماشین سازی در انتهای جدول است، به هر شکلی که می خواهید با ما حرف می زنید؟ امیدوارم این مسائل حل گردد. ما هم باید کوشش کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 785

به "رزاق پور: انتظار بیشتری از پرسپولیسی ها داشتم، داور با بدترین لحن با ما صحبت می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزاق پور: انتظار بیشتری از پرسپولیسی ها داشتم، داور با بدترین لحن با ما صحبت می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید