خدمت رسانی به نیازمندان یزدی با موضوع مراکز نیکوکاری انجام می گردد

به گزارش خیمه نیوز، یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: 200 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

خدمت رسانی به نیازمندان یزدی با موضوع مراکز نیکوکاری انجام می گردد

به گزارش خبرنگارخبرنگاران یزد ، محمد شجاعان، بابیان اینکه شبکه گسترده نیکوکاری در سطح استان با موضوع مراکز نیکوکاری مسئولیت برقراری پیوند و واسطه خیر بین نیازمندان و خیران هستند، اظهارداشت: 200 مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

وی اضافه نمود: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی نموده اند که مستحق دریافت یاری هستند می توانند به مراکز نیکوکاری در مراجعه نمایند و یا به وسیله شماره تلفن چهاررقمی 1811 تماس گرفته تا هماهنگی های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و آنالیز شرایط آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام گردد.

شجاعان توضیح داد: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان نقش ارزنده و مؤثری در برگزاری رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی-افطاری ساده) و تأمین بسته های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان ایفا کردند.

وی خاطرنشان ساخت :خیران می توانند یاری های اهدایی خود را به صورت نقد و کالا در بخش های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، اطعام، مسکن، درمان، یاری هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 967

به "خدمت رسانی به نیازمندان یزدی با موضوع مراکز نیکوکاری انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی به نیازمندان یزدی با موضوع مراکز نیکوکاری انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید