خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش مندرج در سایت کدال از صورت های میان دوره ای منتشر شده بانک سامان با نماد سامان، این بانک در دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 بیش از 611 میلیارد تومان سود محقق نموده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 41 ذرصد رشد داشته است.

خبری مهم برای سهامداران بانک سامان

بانک سامان در مورد علت تغییرات سودآوری و در راستای شفافیت اطلاعات صورت های اقتصادی منتشر شده نیز در سایت کدال اطلاعیه منتشر نموده است.

در این اطلاعیه اعلام شده سود دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 نسبت به دوره مشابه سال قبل 41 درصد افزایش داشته است. عمده تغییرات سود و زیان مربوط به بخش خالص عایدی تسهیلات و سپرده گذاری است. علت اصلی آن افزایش صددرصدی حجم تسهیلات اعطایی است که منجر به بالا رفتن عایدی تسهیلاتی و در نتیجه افزایش سود منتهی به 31 شهریور 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

بعلاوه بانک سامان در اطلاعیه ای از برگزاری مزایده عمومی اطلاع داد. بر اساس این اطلاعیه شرکت توسعه و عمران بهناد بنا (سهامی خاص) به وکالت از بانک سامان ملکی به ارزش بیش از 194 میلیارد تومان را به مزایده عمومی گذاشت. متقاضیان می توانند تا تاریخ 6 آذرماه نسبت به دریافت اوراق مشارکت این مزایده اقدام نمایند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1203

به "خبری مهم برای سهامداران بانک سامان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری مهم برای سهامداران بانک سامان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید