خبرنگاران تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی خوزستان و همدان

به گزارش خیمه نیوز، اهواز - خبرنگاران - دبیر هیات کشتی خوزستان از تفاهم نامه همکاری این هیات با هیات کشتی همدان برای پیشرفت کشتی اطلاع داد.

خبرنگاران تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی خوزستان و همدان

اسکندر عیسوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: بر اساس این تفاهم نامه قرار است فرنگی کاران رده سنی نونهالان و خردسالان همدان در کنار کشتی گیران خوزستانی به تمرین بپردازند همچنین آزادکاران خوزستانی با کشتی گیران همدانی تمرین نمایند.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه در جهت پیشرفت کشتی آزاد خوزستان و کشتی فرنگی همدان است گفت: ما در کشتی آزاد از دیگر استان های کشور عقب ماندیم لذا از برنامه های مهم سال جاری ما توسعه کشتی آزاد است.

دبیر هیات کشتی خوزستان اضافه کرد:در این راستا نشست های متعددی با هیات های شهرستانی و صاحب نظران کشتی خوزستان برگزار کردیم؛ همچنین کارگروهی با عنوان کشتی آزاد تشکیل شده که 6 نفر از مربیان و قهرمان کشتی خوزستان عضو این کارگروه هستند.

وی بیان نمود: ما در کشتی فرنگی قدرت اول کشور هستیم و ورزشکاران خوزستان بارها در میادین مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی کردند اما نباید کشتی آزاد را فراموش کنیم. اگر در این بخش کار کنیم می توان شاهد حضور کشتی گیران آزاد خوزستان در تیم های ملی بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 461

به "خبرنگاران تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی خوزستان و همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی خوزستان و همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید