خبرنگاران استاندار تهران: مسافرت کردن در این روزها بازی با جان مردم است

به گزارش خیمه نیوز، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران گفت: مسافرت کردن در این روزها که ویروس مهلک کرونا در جامعه شیوع یافته، اوج بی احتیاطی و بازی با جان و سلامت مردم است.

خبرنگاران استاندار تهران: مسافرت کردن در این روزها بازی با جان مردم است

انوشیروان محسنی بندپی در پیامی به شهروندان تهرانی که چهارشنبه انتشار یافت، اضافه نمود: به همین دلیل، از همه مردم می خواهم توجه بیشتری به رعایت نکات بهداشتی داشته و از حضور در اجتماعات عمومی خودداری نمایند.

وی توضیح داد: در کنار رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از سفر و تجمعات غیر ضروری، از همه شهروندان محترم تقاضا دارم پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروند.

محسنی بندپی اظهار داشت: تمامی محدودیت هایی که در سطح استان و کشور اجرا شده ؛ از تعطیلی مدارس گرفته تا فعالیت های اداری با هدف کاهش حضور مردم در اجتماعات و افزایش ماندگاری آنان در منزل بوده است تا به ویروس کرونا مبتلا نشوند.

استاندار تهران گفت: اینکه عده ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است.

وی تاکید نمود: از همین رو، از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا دارم تا حد ممکن از سفر و حضور در مهمانی ها و اجتماعات خودداری نمایند و تا می توانند از منزل خارج نشوند.

محسنی بندپی با بیان اینکه در بعضی شهرستان ها محدودیت هایی برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می گردد، اضافه نمود: برای در امان ماندن از ویروس کرونا، توجه به توصیه های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می گردد، بسیار لازم است.

بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا، تا ظهر چهارشنبه تعداد کل مبتلایان کشور به ویروس کرونا به 9 هزار نفر رسیده است که از این تعداد 2 هزار و 959 نفر بهبود یافته اند اما 354 نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد کل مبتلایان استان تهران نیز بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا به 2 هزار و 370 نفر می رسد که بالاترین رقم در سطح کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 187

به "خبرنگاران استاندار تهران: مسافرت کردن در این روزها بازی با جان مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار تهران: مسافرت کردن در این روزها بازی با جان مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید