خبرنگاران آتش سوزی گسترده کارخانه فراوری لنت کاشان مهار شد

به گزارش خیمه نیوز، کاشان - خبرنگاران - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش نشانان این سازمان با بیش از 6 ساعت کوشش بی وقفه، آتش سوزی گسترده کارخانه فراوری لنت این شهر را مهار و خاموش کردند.

خبرنگاران آتش سوزی گسترده کارخانه فراوری لنت کاشان مهار شد

به گزارش خبرنگاران، روح الله فدایی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اضافه نمود: آتش سوزی ساعت 15:04 امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شده بود و ستاد فرماندهی به سرعت آتش نشانان را از پنج ایستگاه آتش نشانی کاشان همراه با هفت دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش نشانی، چهار خودروی تانکر آبرسان، خودرو بالابر هیدرولیکی و پشتیبانی به همراه 36 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش سوزی به چهار سوله 2 طبقه از 12 سوله شرکت گسترش یافته که در آنها بیشتر مواد اولیه انبار شده بود.

به گفته وی، آتش نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی، نسبت به خاموش کردن شعله های آتش، اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله ها و شرکت های مجاور مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ماموران آتش نشانی شهرک های صنعتی راوند و امیرکبیر، آران و بیدگل، خودروهای آبرسان شرکت آب و فاضلاب، سوخت خدمات شهری شهرداری، نیروی انتظامی و هدایت و رانندگی در محل برای عملیات و امنیت حضور داشتند.

فدایی اضافه نمود: در این آتش سوزی هفت نفر از کارگران شرکت و سه نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شدند که توسط اورژانس به مرکزهای درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال آنالیز است، گفت: عملیات تا مرحله لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه ادامه دارد.

پنج ایستگاه آتش نشانی با 27 دستگاه خودروی سبک و سنگین در کاشان خدمت رسانی می نماید.

شهرستان کاشان با برخورداری از 2 شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یکهزار و 500 هکتار با افزون بر یکهزار و 200 واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 781

به "خبرنگاران آتش سوزی گسترده کارخانه فراوری لنت کاشان مهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی گسترده کارخانه فراوری لنت کاشان مهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید