شروع لیگ سی و پنجم والیبال با چند غایب، دربی هیجان انگیز هفته اول

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال از فردا (یکشنبه) در حالی با برگزاری 7 ملاقات شروع خواهد شد که انجام یک ملاقات در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

شروع لیگ سی و پنجم والیبال با چند غایب، دربی هیجان انگیز هفته اول

دو تیم تهرانی پیکان و سایپا از ساعت 15 در سالن فدراسیون رو در روی هم قرار خواهند گرفت اما به شرطی که نارنجی پوشان تا پیش از شروع بازی با بازیکنان بدهکار تسویه و یا رضایت آنها را کسب نموده باشند در غیر اینصورت این ملاقات لغو خواهد شد.

پیمان اکبری در تیم پیکان پوریا یلی، پوریا فیاضی، محمد فلاح، محمد طاهر وادی را به علت مصدومیت و بیماری در اختیار ندارد تا در هفته های ابتدای با چالش جدی روبرو باشد. پیکان که پرافتخار ترین تیم ایران و آسیا به شمار می رود پس از نتایج ضعیف فصل گذشته با جذب بازیکنان مطرح در پی کسب صندلی گذشته خود است. این تیم در بازی مقابل سایپا و نیز هفته های ابتدایی با تکیه بر رضا صفایی، امیر محمد فلاح، محمدرضا حضرت پور، آرمین تشکری، حمزه زرینی و مهران فیض امام دوست مقابل حریفان قرار خواهد گرفت.

تیم سایپا نیز با راهنمایی ناصر شهنازی بر خلاف فصل گذشته بازیکنان مطرح و بزرگی در اختیار ندارد و با تکیه بر انگیزه بازیکنان جوان خود در جام سی و پنجم حاضر می گردد و نیز چشم به نگاه مسئولان باشگاه دارند تا بدهی مانع انجام بازی آنها مقابل پیکان نگردد.

در دیگر بازی هفته،تیم شهرداری ارومیه با راهنمایی محمدرضا تندروان مقابل راه یاب ملل مریوان کار سختی نخواهد داشت. ارومیه نایب قهرمان فصل گذشته با جذب ستارگان فصل پیش سیرجان، قهرمان مسابقات در پی قهرمانی در جام سی و پنجم است. شهرداری ارومیه سال هاست با در اختیار گرفتن ستاره ها در پی قهرمانی است اما ناکام مانده است و در این فصل با جذب تندروان در پی هدف بزرگ می باشد.

مصدومیت علی اصغر مجرد، ملی پوش والیبال ایران بدشانسی بزرگ ارومیه پیش از شروع فصل بود که این بازیکنان به علت پارگی آشیل پا کل مسابقات فصل را از دست داد.

تیم والیبال سپاهان، دیگر مدعی قهرمانی مسابقات با راهنمایی رحمان محمدی راد مربی خوش فکر در گام نخست برابر تیم تازه وارد مس رفسنجان قرار می گیرد. تیمی که به تازگی مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورده است و دو تیم پیش از شروع فصل ملاقات تدارکاتی با یکدیگر برگزار کردند. علیرضا مباشری، تنها مصدوم تیم سپاهان است که ممکن است به بازی نخست این تیم نرسد.

تیم شهرداری ورامین نیز که در فصل جابجایی بارها مورد بی مهری بازیکنان نهاده شد با راهنمایی ساسان خداپرست مقابل تیم هورسان صف آرایی خواهد نمود. در ابتدا محمد کاظم راهنمایی تیم شهرداری را برعهده گرفت اما در ادامه از تیم جدا شد. سعید مصطفی وند، فرهاد سال افزون و آرش کشاورزی نیز پس از عقد قرارداد با این تیم جدا شدند و به تیم دیگری ملحق شدند تا تیم شهرداری ورامین دستش خالی بماند.

تیم هورسان رامسر نیز که در فصل نخست حضورش در لیگ نتایج قابل قبولی کسب کرد در این فصل با راهنمایی فرشاد عباسی در پی ارتقا صندلیش است.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل نیز مقابل دیگر تیم تازه وارد لیگ یعنی پاس گرگان قرار خواهند گرفت.

تیم شهداب یزد نیز که از جمله تیم های حرفه است که وارد لیگ برتر شده است و پیش از شروع فصل تورنمنتی در ترکیه شرکت است برابر شهرداری گنبد کار سختی در پیش ندارد.

تیم فولاد سیرجان، قهرمان فصل گذشته مسابقات نیز که به تازگی جام باشگاه های آسیا را به دست آورده است با راهنمایی سعید رضایی مقابل شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری قرار می گیرد. بازیکنانِ فصل گذشته سیرجان همراه با سرمربی به تیم شهرداری ارومیه ملحق شدند و باید دید سیرجان می تواند در این فصل از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا خیر.

جام سی و پنجم فردا در غیاب علی اصغر مجرد، پوریا یلی، محمد فلاح، محمد طاهر وادی، پوریا فیاضی و احتمالا علیرضا مباشری شروع می گردد و به ادعا کارشناسان برگزاری دو بازی در هفته اندازه مصدومیت ها را افزایش خواهد داد.

برنامه ملاقاتهای هفته نخست به توضیح زیر است؛

سایپا - پیکان - تهران - سالن فدراسیون- ساعت 15

شهرداری ارومیه - راه یاب ملل مریوان - ارومیه - سالن غدیر- ساعت 16

فولاد مبارکه سپاهان - مس رفسنجان - اصفهان - سالن 25 آبان - ساعت 16

لبنیات هراز آمل - پاس گرگان - آمل- سالن پیامبر اعظم (ص) - ساعت 16

شهرداری ورامین - هورسان رامسر - ورامین - سالن شهید گل عباسی- ساعت 16

شهداب یزد - شهرداری گنبد - یزد- سالن شهداب - ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان - آذرباتری ارومیه - تهران - سالن فدراسیون - ساعت 18

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1170

به "شروع لیگ سی و پنجم والیبال با چند غایب، دربی هیجان انگیز هفته اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع لیگ سی و پنجم والیبال با چند غایب، دربی هیجان انگیز هفته اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید